Durf te vragen #4

Badmat, een leuke mand, een plantje? Beetje inrichten en afleiding

Een mosmat!!!

1 like

Ik snap je hoor, had ik ook bij mijn eerste huurwoning/studio. Had zoveel veel bleek gebruikt dat ik echt ademhalingsproblemen kreeg. Maar het bleef voor mijn gevoel vies waardoor ik altijd slippers aandeed als ik in de badkamer was dus ook onder de douche. Echt goor haha, gelukkig heb ik er niet lang gewoond.

Geen tapijt of matje in de buurt van de wc! Ik heb ooit een bijbaan gehad in de thuiszorg bij oudere mensen poetsen, en moest die matjes altijd uitkloppen buiten, spetters in m’n gezicht :nauseated_face:

1 like

We zijn al 1, 5 week verder dus weet niet of je al antwoord had: maar h&m geeft daarvoor tegoedkaarten. Vervelend want ik dacht 2 jaar terug “ah een mens koopt toch nog wel eens bij h&m” en heb sindsdien niks meer kunnen vinden daar.

1 like

Heb je weleens Washcat van de Action gebruikt? Dat kan al heel veel schelen. Wel goed ventileren en evt mondkapje ook op

1 like

Ik kreeg laatst gewoon geld terug via pin, eerder was het zoals @ellegirltalk zei, dus ik was blij verrast.

1 like

Nou zeg, MAAK ZELF EEN POLL AAN!!

Ik heb laatst deze beker gekocht bij de kringloop en onderin zit een dingetje dat je kan uitschuiven. Weet iemand waar dit voor is? Mist er misschien nog een onderdeel? Hoort deze beker juist bij een groter ding? Kan je hem ergens op klikken of zo?

Had al bedacht dat je de deksel eraan kan hangen of een donut of zo, voor als je geen twee handen vrij hebt, maar er moet een duidelijker doel zijn, haha.

4 likes

Ik denk dat het standen zijn zodat je je bekeronderkant groter kan maken en kan vastklemmen in de bekerhouder van je auto

7 likes

Hee dit klinkt als een realistische optie! Ik kan alleen niet naar verschillende standen ‘klikken’; die ribbels doen verder niks.

Edit: of zit er dan iets in je auto waar die ribbels in vallen?

Hmm… is het van een merk? Als het niet klikt dan denk ik niet dat dat het is. En kan het er ook helemaal uit?

1 like

Er stond wel iets op dat ik eraf gekrabd heb, maar ik weet niet of dat een merk is. ‘Optimum’.

En het kan er niet helemaal uit. Kan wel de beker uit elkaar halen, onderkant ziet er dan zo uit:

Gaat dit nu ook niet werken als ik het wel probeer aan te sluiten? :cold_face::cold_face::cold_face:

Je kan het proberen, maar ik denk het niet. volgens mij moeten ze daar wat voor omzetten in hun centrale.

1 like

Misschien een geheim bakje voor zoetjes… nee pfoe echt geen idee. Het laat me niet los ik elk geval. Ben nu ook erg benieuwd

1 like

Lijkt bijna alsof je je telefoon (of iets anders) er rechtop in kan zetten, maar waarom zou je?
Ik ben nu ook benieuwd want ik kan echt niks verzinnen.

@Briseis Misschien een soort pillendoosje?
Optimum Nutrition is wel een merk zie ik (eiwit shakes en bekers etc)

Gaat niet werken voor de 21e. Ik weet niet in welke eeuw KPN leeft want je zou denken, flick a switch en je kunt internet hebben. But no.

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het ‘help ik zoek’-topic