Durf te vragen #4

Ook echt goedkoop! 3 voor 2 euro ofzo?

2 likes

Primark

Wie heeft er aanraders voor een koeltas om mee naar werk te nemen? Ik wil het gebruiken om mijn lunch in mee te nemen en evt nog iets van extra drinken omdat het altijd bloedheet is en het water lauw uit de kraan komt. Het moet echt een paar uur goed koud blijven (±5 uur) en ik wil niet zo een lelijke grote. Gewoon een subtiele nette tas, omdat ik ook altijd al een rugzak bij heb.

Bij bol heb je best leuke! Deze ziet er totaal niet uit als suffe koeltas bijvoorbeeld

https://www.bol.com/nl/p/reisenthel-thermoshopper-koeltas-15l-zwart/9200000095085798/?bltgh=usvYGRWn15UWQY2xUhNAog.j7z3JGwwVyMfNSCQiltBdA_0_33.38.ProductImage

1 like

Had die inderdaad gezien maar wil liever een waarmee iemand persoonlijk een goede ervaring mee heeft. Hij ziet er wel netjes uit, dus als iemand aanraders in deze stijl heeft.

Oh haha ik heb er zelf nog geen ervaring mee. Zag dat ze ook lunchbox varianten hebben en die wou ik zelf nog kopen

Heb je al een keus kunnen maken? Ik sleep nu allerlei isolerende dingen mee en het neemt zoveel plek in beslag en is zwaar. Ben ik niet voor gebouwd haha.

1 like

Zat zelf te denken aan een effen zwarte van 2,5 liter waar ik dus mijn brood, wat fruit en een blikje drinken in kan doen. Heb ook 2 van die platte icepacks waar ik er 1 van dan op de bomen wil leggen.

1 like

Ja het nadeel van die icepacks is dat die weer smelten en er een laagje water in komt te staan. Zo een hekel aan. Baal echt dat ik niet gewoon mijn elektrische koelbox niet mee kan nemen.

1 like

En als je een servetje oid er op legt? Dat absorbeert het water dan…

2 likes

Ja dat is op zich wel een goede, een vaatdoek dan.

Als het een schoon doekje is kun je het ook nog eens als verfrissingsdoekje gebruiken als het warm is!

1 like

Ik wil graag mijn favo gouden hoepeloorbellen (heet dat zo in het NL :sweat_smile: ?) van Asos vervangen door een kwalitatiever paar maar ik weet niet precies waar te zoeken en welke prijs ik moet verwachten. Het hoeven geen super luxe oorringen te zijn, gewoon iets dat beter is en langer meegaat dan fast fashion kwaliteit dat snel verkleurt. En misschien iets dat ook onder de douche kan en zo. Welke soorten en welke shops raden jullie aan? Ik heb al even op Etsy gekeken maar er zoooooooveel dat ik er een beetje moedeloos van word.

1 like

Ik heb 2 ā€œpackit coolerā€ tassen (voor werk gebruik ik de ā€œhamptonā€). Er zit gel in de wanden van de tas die bevriest als je de tas in de vriezer doet. De tassen kunnen plat, maar je moet er alsnog wel plek voor hebben in je vriezer natuurlijk. Ze blijven wel echt goed koel.

1 like

Ik zou graag een getekend portretje van ons als gezinnetje willen hebben. Ik kan natuurlijk googlen, maar misschien is er wel iemand hier die zoiets doet?

Ik heb er een van campingaz, gaat al 10 jaar mee en blijft echt goed koud. Het model wat ik heb is er nu niet meer maar ik ga ervan uit dat ook de nieuwe modellen goed werken.

1 like

Ik heb een mooi portret laten maken door Anne-Brechtje. Ik zie nu alleen portret niet meer als optie staan bij haar Etsy shop, maar ze noemt het nog wel op haar gewone site die nu niet helemaal beschikbaar is. Wie weet dat ze je wel kan helpen als je contact met haar opneemt. Mits het je stijl is natuurlijk :blush:!

O wauw, precies wat ik zocht! Thanks!

2 likes

Fijn :smiley: hoop dat ze je kan helpen met een mooi portret en het niet te druk heeft!

1 like

Je kunt even navragen bij je school wat je uitschrijfdatum wordt. Als je ergens in juli wordt uitgeschreven telt augustus als eerste maand en t/m 31 juli mag je dan nog gebruik maken van je studenten ov. Vanaf 1 augustus niet meer.
Hier kun je ook wat info vinden (onder uitschrijfdatum bijv)

1 like