Durf te vragen #4

Ja hoor! Meerdere zelfs

1 like

Ik wil enveloppen online bestellen voor het versturen van uitnodigingen. Heeft iemand verstand van papierdikte/gewicht van enveloppen? Is 120 g/m2 bijvoorbeeld dik en stevig genoeg? Ze moeten niet doorschijnen en een beetje ‘luxe’ aanvoelen. Heb op de site van Hallmark geprobeerd te vinden welke papierdikte voor enveloppen zij gebruiken, maar dat kon ik helaas niet vinden.

Diegene krijgt mogelijk wel een berichtje met “gemiste video oproep van Shadina” maar ze zien geen beelden terug van hoe jij in bed hangt haha, geen zorgen.

1 like

Ik las deze post direct na deze vraag, je probleem is opgelost :joy:

1 like

Wie weet er leuke / grappige gebruikersnaam voor de voetbal poule van werk? :joy: ik wil anoniem meedoen, dat heel ons bedrijf niet weet dat ik de slechtste ben hahah

Wout Weggeld

Of doen jullie niet met geld?

2 likes

Jawel, maak 0.0 kans maar er is een pot ja haha!

@Milkyway :ok_hand::ok_hand:

Er wint altijd iemand die maar gewoon wat invult, dus eigenlijk heb je best veel kans!

1 like

Aangezien er geen Zeeland of Goes topic is, waar kun je lekker (vega) eten in Goes? Of een lekkere Italiaan bijvoorbeeld

Haha, nergens

Nee grapje. Katoen is heel leuk. Er is niet echt een italiaan. De wereld is ook wel leuk. Maar ik zou lekker naar een naastgelegen dorp gaan, naar de meerkoet of de tol in Lewedorp

1 like

Haha ik vond La Barca ofzo of is dat niks?

1 like

Ik heb daar nog nooit van gehoord
 zit ook op een vage plek. Kan je naar Middelburg? Daar zit een supergoeie italiaan. Ik had mn berichtje ook nog bewerkt.
Ik kom er vandaan dus voor meer tips wees welkom

1 like

Misschien lets dough it?

1 like

Veelliefsvoorjou misschien? Heb daar goede ervaring mee, 2x gedaan en steeds op tijd, veel keuze.

3 likes

Vegan Sugar Mama’s!

1 like

Oke ik ben echt in een rare bui maar wil ergens heen rijden om zonsondergang te kijken

Aan het water of ergens op een hoog punt of zo

Maar geen idee waar :slight_smile: ik ben nu op hoogte van Roermond (Limburg, gea wit wel, mit die vlaaj) en zin om een uurtje te rijden

Heeft iemand een secret top spot? Hit me up!

Ben nu bij de ah en heb airpods bij dus eten + muziek + sunset lijkt me perfect voor vanavond

4 likes

Aan de Maasplassen!

Er is ook een geslaagd-categorie zie ik. Ik ken het van die snoepsetjes en de combi dingen snoep/brownie dacht ik.
Chocola is misschien geen aanrader als het zo warm blijft.

Voor macarons is Tout me hier aangeraden en daar sluit ik me ook bij aan :).

1 like

In m’n oude dagboeken (2007 tot 2011 ongeveer) lees ik terug dat ik meerdere keren bij een psycholoog en/of maatschappelijk werker ben geweest via school. Ik weet daar dus niks meer van, kan het me ook niet herinneren. Maar ik ben wel heel benieuwd naar de verslagen van die sessies. Heeft iemand enig idee of ik deze informatie nog ergens kan opvragen? Of is het inmiddels te lang geleden?

Wellicht dat je ouders/verzorgers die wel hebben?
Ik ben in mijn jeugd ook bij verschillende hulpverleners geweest i.v.m. een lastige scheiding. Mijn ene ouder heeft al die documenten nog en die mag ik inzien mocht ik dat willen/ er klaar voor zijn.