Bij de aldi hebben ze ook pakken ijskoffie!
Ohja en je hebt vaak ook bij de oploskoffie poeders staan waar je alleen melk bij hoeft te doen en dan heb je ijskoffie.
Bij de aldi hebben ze ook pakken ijskoffie!
Ohja en je hebt vaak ook bij de oploskoffie poeders staan waar je alleen melk bij hoeft te doen en dan heb je ijskoffie.
Ik zoek een Nederlandse (of EU) website waar ik voor niet al te veel geld een leeg fotoalbum kan bestellen, maar wel met de mogelijkheid om enkele woorden op de voorkant te laten drukken. Iemand goede ervaringen met een bepaalde site?
Ik vind Hema heel erg fijn, ook redelijk betaalbaar!
Ik zeg ook Albelli! En hier zijn ook vaak kortingscodes te vinden.
Ik vraag me dit al heel lang af maar in Nederland zijn mensen over het algemeen langer dan in andere landen. Worden kleren van internationale merken daar dan op aangepast? Dus dat bijvoorbeeld broeken van H&M in Nederland langer zijn?
Sinds ik in het buitenland woon heb ik namelijk het idee dat ik veel meer moeite heb met passende kleding vinden maar misschien zit dat gewoon tussen mijn oren.
ik ben zelf 1.93 en als ik mijn lengtemaat pas bij de zara of h&m in italie (niet dat ik daar vaak kom, is me 1x overkomen maar toch) krijg ik die niet eens over mn kuit heen
het leek wel een kinderskinnyjeans, terwijl ik niet bijzonder breed voor mn lengte ben ofzo
dus volgens mij zit daar wel verschil in
heeft iemand ervaring met rusteloze benen 's nachts, of in mijn geval rusteloze armen
ik slik extra magnesium maar het wordt niet minder, heb vannacht weer de halve nacht door het huis gelopen met gewichtjes om mn arm moe te maken??
Ik weet niet of ze het per merk aanpassen per land, maar tussen merken uit bepaalde landen zit wel verschil inderdaad!
Ik pas kleding van Engelse en Franse merken over het algemeen veel beter dan van Nederlandse merken, inderdaad omdat het gemaakt lijkt voor kortere mensen. Een vriendin van mij paste op een gegeven moment een jurk van Supertrash en die was duidelijk gemaakt voor langere mensen, de heupen zaten gewoon letterlijk op de verkeerde plek. Zag er echt heel maf uit haha.
Schoenen in Nederland vallen ook veel breder in mijn ervaring.
ja ik heb dit ook! in NL is bij een jeans maat M lang genoeg, waar ik woon is een L vaak nog te kort en zit hij voor de rest veel te los, drama dus
Leg een blok zeep in je bed! Dat helpt bij mij tegen rusteloze benen. En soms ga ik snachts in bad met magnesiumkristallen (die lossen dan gewoon op) of ik ga even douchen en dan zakt het ook wel.
De maten van H&M in China zijn hetzelfde als hier, maar ze hebben daar standaard maat 32 in het assortiment. Heb er niet op gelet wat daar de grootste maten waren die daar hingen.
Het magnesiumkristalvoetenbad doe ik weleens maar heb wel een zak kristallen van de kruidvat dus misschien werken die niet zo goed
Wat moet ik me voorstellen bij leg een stuk zeep in je bed hahaha
Gewoon letterlijk een blok zeep haha
De eerste keer dat @Botsautobob dat postte was ik zo verward dat ik research heb gedaan hahaha
Dit doet me eraan denken toen ik voor het eerst het bed van een cliĆ«nt verschoonde en er een blok zeep tevoorschijn kwam. Zoān keiharde dikke gele blok die nog amper op zeep leek. Snapte er niks van dus ik liep met die blok naar cliĆ«nt met de mededeling dat ik iets gevonden had. CliĆ«nt kwam niet meer bij
Huhhh maar gewoon een blok palmolive bij je voeten dan? Moet je het spoonen??
Raadsels, ik ga op onderzoek uit
Ja idd gewoon zoān ouderwets blok zeep in je bed leggen haha. Ik weet niet waarom het werkt, de gynaecoloog gaf dit als tip. En bij mij werkt het echt! Ik leg 't gewoon ergens bij mān voeteneind in bed. Je hoeft er verder niks mee te doen haha.
Ik ga het proberen!!!
Heb nog een stuk zeep van de lush lol maar zal speciaal sunlight zeep halen want dat schijnt Het Merk te zijn
En wat voor magnesiumkristal of pillen gebruik jij?
Oh qua zeep heb ik gewoon een blok dove zeep hoor! En ik heb een zak magnesiumkristallen van kruidvat, niks speciaals.
Ohhh help iemand!
Ik had echt megaveel pijn in mijn derde oorbelgaatje, die heb ik nu enkele maanden. Ik heb die oorbel eruit gehaald (dom?) want trok het niet meer haha. Maar ik heb het nu schoongemaakt met dat spul wat je krijgt bij het schieten en mijn oorbel kan wel terug erin, alleen er zit een soort bloedblaar??? Die nog steeds megazeer doet.
Wat moet ik doen
Even de huisarts bellen maandag denk ik⦠als je dat volhoudt. Ik zou er niet zelf mee gaan prutsen