Durf te vragen #4

Misschien een domme vraag maar wat hebben jullie onder je ovenrekje liggen als jullie heteluchtstand gebruiken? Ik had een bakplaat die toch al vol vet zat wat ik maar gebruikte maar die heb ik zojuist weggegooid. Heb nu alleen nog een schone bakplaat en die wil ik ook netjes houden maar alles waait weg toch als je hem op hetelucht zet. Help hoe doen jullie dit haha.

Voelt zich echt heel dom nu.

1 like

Ik doe bakpapier tussen product en ovenrek, doe verder niet bakplaat er dan onder.

2 likes

Ohja dat kan ook maar ligt het dan niet in zijn eigen vet de hele tijd? Ik denk te moeilijk na denk ik. Hoewel je andere dingen ook gewoon op bakpapier kan bakken natuurlijk. Blijft het rekje ook schoon hahahaha. Gvd ik ben echt een achterlijk schaap.

haha

Je zou een siliconen bakmat op kunnen leggen zodat je deze alleen af en toe hoeft schoon te maken, deze is ook redelijk zwaar. Wij hebben er zo een duurzaam bakpapier achting iets op liggen. Haal ik af en toe een doek overheen en waait niet weg als de hete lucht stand aan staat.

1 like

Ohja dat kan ook nog!

Als jullie iets via vinted zouden kopen dat een mankement heeft dat makkelijk gerepareerd kan worden, zou je dat dan liever zelf doen of eerder kopen als de verkoper het al gemaakt heeft? Lekker vaag maar ik wil een lakentje voor babies verkopen dat nieuw heeel duur is maar er is iets kleins mis mee (stukje klittenband plakt niet goed, is niet essentieel verder en makkelijk te vervangen). Ik ben zelf best handig met een naaimachine en heb dat in principe zo gedaan, maar kan me ook voorstellen dat je bij zoiets liever zelf repareert of laat doen. Ik zou er in allebei de gevallen natuurlijk absoluut niet de hoofdprijs voor vragen, maar vind het ook jammer om hem niet door te verkopen.

Ik zou het eerder kopen als de verkoper het al gemaakt heeft. Scheelt mij weer werk en als het er netjes uitziet vind ik het helemaal prima.

13 likes

Ik ben ook handig en zou het liever zelf repareren, omdat ik het liever zelf doe ipv tegen lelijk verstelwerk van anderen aankijk. Maar als jij het heel netjes en goed kan dan zou ik weet liever willen dat jij het doet.

2 likes

Ik denk dat ik meer aan de financieen denk dan aan esthetiek. Ik zou het liever kopen met gebrek (niet dat ik het zelf zou kunnen maken) omdat hij dan waarschijnlijk goedkoper is en ik ben cheap. Als ik jou was zou ik het juist zelf even doen voor verkoop, helemaal als je het zo hebt gedaan, want dan kun je er toch een stuk meer voor vragen waarschijnlijk. Ik zou als klant ook geen probleem hebben met aankijken tegen andersmans verstelwerk.

Op Marktplaats roepen mensen altijd heel hard dat iets ‘eenvoudig’ te repareren is, zelfs als het over een glazen aquarium gaat dat kapot is gevallen. Ik denk dan altijd: ‘als het zo eenvoudig was, had je het wel gerepareerd verkocht’. Dus ik zou het, als je denkt dat het echt netjes wordt, zelf doen omdat jij het beter kan inschatten dan iemand die het via een foto moet beoordelen. En als je het niet repareert, kun je het ook verkopen maar dan is het wel netter als je vraagprijs iets lager wordt dan wanneer je het wel repareert denk ik.

3 likes

Is er/kent iemand de tip tegen praten in je slaap?
Ik heb vannacht maar op de bank geslapen omdat ik m’n vriend maar wakker blijf praten en hij 't niet meer trekt ivm z’n werk.
We hebben gelukkig wel een slaapbank dus opzich heb ik best oké geslapen (zijn andere idee was namelijk mij wakker houden tot hij zelf in slaap viel??) maar dit is natuurlijk niet echt ideaal

misschien kun je het erbij zetten en de keuze aan de koper laten?
ik kan zelf bv niks met een naaimachine oid en zou het dus fijn vinden als jij het zou doen maar een ander doet dat misschien liever zelf

Ik moet een email sturen naar veel mensen en het moet een memorabele mail wordt, die opvalt tussen de overige 1000 mails. Ik wil iets (vervelends) toevoegen in trant van, als je op een linkje klikt, dat je hele beeldscherm op zn kop wordt gezet. En dan een linkje waarop je scherm weer goed wordt gezet. Zoiets, iets grappigs of vervelends wat je sowieso blijft onthouden. Heeft iemand misschien ideeën voor zoiets?

Voeg een U2 album toe.

Sorry geen bruikbaar idee :’)

5 likes

In mijn ervaring zijn de meeste mensen niet zo handig/hebben ze geen naaimachine/vinden ze een kleermaker te veel moeite, dus ik zou het als verkoper zeker zelf doen! Kun je altijd even noemen en een close up foto erbij doen (maar als je het echt niet ziet en hij weer als nieuw is zou ik het niet eens noemen eigenlijk)

Hoe kun je nou goed je jaarinkomen schatten? Elk jaar schat ik 't blijkbaar verkeerd, maar geen idee wat ik fout doe.

Heb je een wisselend inkomen? Anders met je jaaropgave of definitieve inkomensverklaring van afgelopen jaar

Inkomen blijft gelijk, maar de uren verschillen nog wel eens, hangt v/d periode af. Vorig jaar wel hele jaar hetzelfde aantal uren gehad overigens maar alsnog verkeerd berekend. Ik doe gewoon m’n brutoloon x 12 + 13e maand. Maar kom altijd te laag uit

Door de post over Memphis Depay in een ander topic moest ik plots denken aan (de insta van) een vrouw met een schattig dochtertje. Ik dacht dat het de vriendin van Memphis was, maar die is het niet. Ook niet van andere voetballers of Bizzey voor zover ik kon vinden, maar volgens mij komt ze wel uit zo’n wereldje.
Het is een licht getinte (naar mijn mening knappe) vrouw, blond. Dochtertje ook Blond met krulletjes. Volgens mij is ze op het forum wel eens gepost omdat ze leuke tiktoks maakte.

Super nutteloos, maar ik krijg het nu niet meer uit mijn hoofd tot ik weet wie het was :weary:.
Iemand enig idee na deze mega vage beschrijving?