Durf te vragen #5

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic

@flwhrs aanbieding nu bij bol!

1 like

Rebel twin tips

1 like

Uber eats had toch een promo dat je gratis verzendkosten had als je bestelde bij een zaak die al naar je buurt toe kwam voor een andere bestelling?
Elke 15 minuten weer nieuwe opties met gratis bezorgkosten.
Zien jullie die optie nog in de app?

1 like

Ja, ik zie het bij Deals of af en toe tussendoor als ik scroll

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic #2

Waar kun je een neti pot kopen? Is dat ook bij Etos te koop? Of alleen de apotheek?

1 like

Bedoel je dit? Hier zit het ding zelf als het goed is ook bij

2 likes

Heeft er iemand een tip voor kwaliteit gouden bestek dat niet lelijk wordt na een paar keer afwassen?
Ik weet dat Albert Heijn nu een actie heeft maar het gaat me niet meer lukken om genoeg zegels te sparen en ik wil het kopen als kerstcadeau.

Mocht je wel AH willen: ik heb nog 48 zegels voor je als je wil. Stuur me dan maar even dm met digitaal AH verzoekje :slight_smile:

1 like

Ik heb digitaal 4 volle spaarkaarten dus als je wil mag je ze hebben

@Jeminae Oh superlief van jullie maar ik woon in België en hier hebben we geen digitale zegels denk ik. Toch heel erg bedankt!

Hierbij geven ze ook aan dat je het bij voorkeur met met de hand moet afwassen hè? Dus dat AH bestek kan ook niet in de vaatwasser

Ja ik weet het hoor! Denk dat dat inderdaad bij alle gouden bestek wel zo is. Ik weet natuurlijk ook niet of het bestek van AH van goede kwaliteit is. Daar ging ik gewoon vanuit omdat het wel een redelijk duur merk is.

1 like

Ik heb ze nog niet gebruikt maar toen ik ze bij de appie haalde kreeg ik er zo veel waarschuwingen bij dat de conclusie was dat je er alleen naar mocht kijken.
Als in zelfs een borstel was te hard, je kon ze beter alleen met water en hand wassen :woman_shrugging:t2:

1 like

Wanneer je als sterk gelovige geen broeken draagt en alleen maar rokken, draag je dan ook geen pyjamabroek of een trainingsbroek (thuis)?
En ik dacht ineens aan die lange slaapjurken die mijn oma droeg, zal dat ermee te maken hebben?

1 like

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het officiële kortingscode- en (spaar)actietopic

Wisselt per geloof.
De conservatievere moslima’s die ik ken, dragen thuis broeken of leggings en geen hoofddoek.
De reformatorische christenen die ik ken, dragen thuis ook geen broeken. Daar is het binnens- en buitenshuis hetzelfde; als vrouw draag je een jurk of rok tot (ver) over de knie. Een broek wordt uitsluitend als mannenkleding beschouwd. 's Nachts dragen ze nachthemden.

8 likes

Hmmm wat ik vanuit bv de Arabische landen weet (waar je buiten gesluierd moet en geen zichtbaarheid van je figuur) dat er de wildste dingen gedragen worden onder hun sluier. Thuis gaat de sluier af ( als er geen andere mannen zijn) en trek je gewoon aan aan wat je wilt. Ken het ook uit m’n familie van Pakistan.

7 likes

Dank je wel voor je antwoord, ook @Broodrooster
Ik zocht inderdaad het woord nachthemd :sweat_smile:

2 likes