Durf te vragen #5

Poe vind ik echt geen peil op te trekken. Maar meestal sneller dan ik verwacht😅

2 likes

Heeft iemand ervaring met een goede/stevige telefoonhouder voor aan je fietsstuur?

Ik heb al tijden deze supercheapie one van Action: X-tronic smartphonehouder | Action.com en ik vind hem echt perfect. Makkelijk te monteren, stevig, alle kanten op te draaien, heeft m’n telefoon zelfs gehouden toen ik met fiets en al ben gevallen. Echt helemaal niks op aan te merken!

5 likes

Ik heb deze van Decatlon. Ik wilde graag een waterdichte.

https://www.decathlon.nl/p/smartphonehouder-fiets-waterdichte-rc-900-l/_/R-p-311609?channable=02893b736b756964003239333939393162&mc=8555369&gclid=EAIaIQobChMIvcvX7IfS9gIVGMHVCh17IgfjEAQYASABEgLuWPD_BwE

2 likes

Heeft iemand de gouden tip?

Hoe bereken je gemakkelijk het totaal inkomen van een half jaar. (netto)
Met het daarbij opgebouwde vakantiegeld en het overige aan vakantie uren?

Volgens mijn eigen berekeningen hebben ze na mijn ontslag namelijk ± 400 euro te weinig uitbetaald maar ik ben bang dat ik een of andere aftrekpost mis.

Is er geen tool ofzo die heel die berekening voor je doet :sweat_smile:?

4 likes

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Muziek topic

Heb je geen loonstrookjes die je na kunt lopen?

6 likes

beieuwd wat je er nog van vond

5 likes

Prima, niks geks geproefd. In een saus, met een laag kaas haha

5 likes

Is air up het geld waard?
(Die drinkflessen met geurpods die je er op klikt).
Graag alleen reageren als je het daadwerkelijk hebt geprobeerd :sweat_smile:

2 likes

Jawel, alleen snap er niks van :sweat_smile:
Bij m’n vorige werk hadden ze vrij duidelijke loonstroken, deze daar in tegen.

@LunaLovegood Sorry dat ik tĂłch reageer. Ik heb hier ook eens naar zitten kijken en reviews zitten lezen . Daar stond vaak in dat het chemisch rook (is dat dan ook smaakte?) Dat heeft mij doen beslissen het niet te doen.

2 likes

Nee.
Ik heb het nu een week en heb echt wel veel water gedronken maar je ruikt/proeft het vooral bij de eerste slok weer. Ik heb wel pas een smaak gebruikt.
Maar €40,- voor de fles en 2 pods is echt overdreven. En dan hebben ze nog veel te dure accessoires :roll_eyes:
En sommige smaken zijn ‘bijzonder’ en daardoor nog duurder.

2 likes

Bij mijn bed echt paar honderd euro er afgepraat. Gedeelte daarvan ook door gratis beddengoed.

Dus zeker proberen!

2 likes

Wij hebben er een paar honderd euro afgekregen.

3 likes

Wij wel gedaan! Kregen uiteindelijk 10% korting terwijl ze eerst over gratis afvoeren van oude matrassen (15 euro per matras) of gratis dekbedovertrek begonnen. We hebben ongeveer 2500 uitgegeven incl de korting dus wel wat beter dan 2x15 euro :stuck_out_tongue_winking_eye:

Waren hier echt trots op haha want door t forum ging ik bij veneta een paar dagen na een actie vragen om korting en dat lukte en toen gingen we dus bij de beddenzaak proberen en lukte het ook, we hebben ons heel brutaal gevoeld :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Hahaha, door je bericht ging ik nog eens reviews lezen, zie overigens dat 63% wel zeer tevreden is en dat als je bedenkt dat je meestal een review achter laat als iets niet goed is. Maar ik moest wel lachen om dit bericht.

Samenvatting

21 likes

Diegene die dat bericht heeft geschreven zou een andere baan moeten zoeken :joy:

1 like

Hahahaha, lekker lullig die droge reactie van Air up. :rofl::rofl:

1 like

hhahaha ik heb een echt leven met echte vrienden :joy: :joy:

6 likes

Ik heb het wel eens bij een vriendin geprobeerd maar ik was niet echt onder de indruk. Je proeft gewoon water terwijl je een (chemisch) fruitgeurtje ruikt. Ik zou er geen geld voor betalen iig. Als je water met een smaakje wilt zou ik gewoon koud kraanwater nemen en er plakjes citroen/komkommer of takjes munt in doen, veel lekkerder!

5 likes