Durf te vragen #5

Heeft iemand de halloween special van starbucks geproefd? Vind normaal kersen wel lekker maar idk in een frappuccino klinkt het vies

1 like

Een etiket die je over een fles wijn kan plakken.

1 like

Ohh dat kan ik ook nog zelf maken, Thaaanks!

@Chesirecat lijkt zooo goor :joy::joy: maar wel grappig!

1 like

Haha nee joh!? Ben blij dat ik het even gevraagd heb hier. Thanks voor je antwoord.
Ik vond het al zo aanstellerig dat mensen al die smileys over elkaar heen aan het plakken waren.

4 likes

Haha snap ik! Ik vind het ook lelijk, dat effect gebruiken bij emojis :sweat_smile:

Action.
Het forum dekentje van wat jaartjes teruf

4 likes

Ja! Deze @Reflect . Ooit deze als tip gekregen in het herfsttopic denk ik, en nog steeds heel blij mee.
Hij blijft mooi na een wasbeurt, en is fluffy en dik genoeg. En je kan er met 2 mensen onder, ideaal. Mijn dochter is er ook gek op en zit er graag onder met mij.

Ik twijfelde vanwege de naam omdat ik een kloterige Niek ken, maar de deken is fantastisch. Mijne is oker.

3 likes

Ik vond ‘m heel lekker. Zit ook nog een verassing in.

1 like

De oud werkgever van mijn vriend heeft geprobeerd hem, nadat hij zijn ontslag had ingediend, alsnog op staande voet te ontslaan. Had natuurlijk nooit stand gehouden maar met behulp van een fijne rechtsbijstandsjurist zelfs nog 5 weken vrijstelling van werk en een eerlijkere afrekening gekregen (gezien ze hem zijn verlof niet wilden uitbetalen).

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Caronatopic #12

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Caronatopic #12

Zoiets?

2 likes

Mijn kind was onlangs jarig en toen dat ter sprake kwam tijdens een gesprek met mijn attente, fijne, vriendelijke buren, leken ze er niet op te reageren, ik heb ze op social media en ook daar lieten ze op de dag zelf niks horen (op andere zaken juist wel altijd). Nu bedacht ik me pas later; ze zijn Jehova’s Getuigen en vieren dus zelf geen verjaardagen, is het daarom ook not done om iemand te feliciteren?

Ja dat doen ze inderdaad niet.
In mijn klas zat ook een meisje dat Jehova’s getuige was en zij nam ook geen traktatie aan als iemand anders jarig was (weet niet of niemand dat doet hoor, maar zij was daar blijkbaar heel streng in- mocht verjaardagen op geen enkele manier vieren)

2 likes

Oh wow ik wist niet dat dit een ding was. Today I learned!

Oké zijn er hacks tegen verkleumde tenen door de koude? Mijn voeten zijn altijd zo snel verkleumd, en gezien ik elke zondagochtend bijna 2 uur naast het voetbalveld moet staan voor m’n jongste sindskort zoek ik dringend tips & tricks.
Ja, ik was de enige soccer mom die op en neer stond te springen en na de match toen we ein-de-lijk de kantine inkonden meteen schoenen uitschopte om voetjes aan de radiator op te warmen :sweat_smile: en het is nog niet eens winter :cold_sweat: howww am I gonna do this?

1 like

Thermosokken die ik als ik ga slapen onder de dekens leg en gelijk aandoe als ik uit bed stap.

1 like

Watvoor soort schoenen heb je? Dat scheelt bij mij nog wel eens. Vooral in synthetische schoenen krijg ik koude voeten.
Misschien daarnaast kijken naar wollen of thermosokken.

1 like

Leren veterlaarzen met een zool met bontje.
Ik kijk es voor thermo-sokken, aan te raden merk?

Thermosokken dragen en schoenen waarin je wat ruimte over hebt. In strakke schoenen krijg je eerder koudere voeten!
Ook een spekzool helpt goed tegen de kou die optrekt.

2 likes