Ja ik zat wel in dat menu! Maar goed om te weten dat het daar gescand moet worden dan probeer ik het dit weekend nog een keer
Ik kende het fenomeen speelgoedbank helemaal niet. Mooi concept! Ik heb meteen gegoogled en contact opgenomen met de plaatselijke speelgoedbank.
De rest ook bedankt voor de tips!
Ik heb twee items besteld bij een Nederlandse webshop en de verzendkosten waren gratis want boven de 100 euro. Nu stuur ik het terug, zegt de webshop dat IK de gemaakte verzendkosten moet terugbetalen. Dus ze halen die bedrag van mn bestelling af. Dit heb ik nog nooit meegemaakt?? Mag dit überhaupt (gaat dus niet om retourkosten, die heb ik ook betaald).
Volgens deze link mag het niet, maar is een oude bron. De webshop heeft dit wel aangegeven op de website, dit wist ik niet.
En als ik in mān recht zit, hoe kan ik dat dan het beste aangeven?
Bij de normale kassasās kunnen ze ām intikken en dan werkt het ook! Echt een drama die kaarten. Werken nooit goed.
Ik haal wel eens van die edamame die nog in hun schil zitten bij de toko en die zijn voorgekookt; je kan ze dus meteen eten na het ontdooien**. Ik denk dat de jouwe ook zijn voorgekookt, maar warm zijn ze toch lekkerder dus zou ze voor de zekerheid even stomen of koken. Overigens denk ik dat je het wel merkt als ze nog rauw zijn.
In restaurants zijn ze overigens ook altijd gestoomd/gekookt, en niet rauw!
Edit:
Oh ik lees net die link van @Huismus Misschien zijn ze dan toch gewoon rauw van de toko? Ik verhit ze in elk geval altijd en in een sushirestaurant zijn ze ook altijd gestoomd maar soms gewoon afgekoeld.
** dat staat op de verpakking, dat je ze meteen kan opeten of even kan stomen.
Maar ik stuur wel de hele bestelling terug, dus dat gaat niet op. Nu word ik daarvoor gestraft haha
Dan moet je ook de verzendkosten terugkrijgen.
https://www.consumentenbond.nl/online-kopen/internetaankopen-terugsturen
Edit: eventuele retourkosten kunnen wel voor jouw rekening zijn.
Ja dit gaat over retourkosten, niet over verzendkosten. Retourkosten betaal ik inderdaad zelf
Nee, kijk maar onder het kopje ābezorgkosten retourā.
Waar heb je die gekocht?
Weet iemand de Facebook/instagram waar ze webshop artikelen achterhaalde op Alieexpress? Ik hoop dat ik het duidelijk uitleg. Wat ik bedoel is paginaās die āontmaskerenā dat een artikel van Alieexpress komt. Een bekende van me heeft een sieraad bij een influencer gekocht en ik vermoed dat het gewoon van Alieexpress komt.
Ja die inderdaad maar ik dacht dat er meer waren, hier staat het in ieder geval niet op.
Je kan het plaatje van dat sieraad in de zoekbalk van ali plakken en dan laat ie advertenties zien die erop lijken
Wow ik kende dit helemaal niet maar ziet er top uit
Is hier iemand die weet in hoeverre een huurbaas eisen mag stellen aan onkruid in een tuin? Voor de beeldvorming; er zit wat onkruid tussen de tegels en rondom de regenpijp, thats it.
Is er iets van juridische grondslag voor het opleggen van een sanctie als ik dit niet weg haal?
Kan zelf er niks over vinden. Alleen dat je verplicht bent een tuin te onderhouden, maar meer niet.
Betreft een particuliere huurwoning waarbij er niks over inz het contract staat.
Artikel 7:213 Burgerlijk Wetboek (goed huurderschap).
Maar zou daarin wel onderscheid maken of het een beetje onkruid is of een startende wietplantage.
De kaarten scannen niet. De medewerker op de zelfscan kan m wel intikken, maar is een hoop gedoe. Als het goed is heb je een mailtje van de postcodeloterij ontvangen waarin een wel scanbare code staat. Mocht dit niet het geval zijn, kan je beter bij een normale kassa afrekenen.
Zijn er mensen die een luchtreiniger hebben zo ja, welke en wat voor voordelen ervaar je?
Het lijkt me enerzijds geweldig maar weet niet of ik het vervolgens minimaal gebruik⦠beetje zonde van het geld
In kan me herinneren dat je vroeger een ādonkere modusā kon aanzetten op het forum. Ik kan die optie niet meer vinden, weet iemand of dat nog kan?