Ik zie dat je verder vooral positieve ervaringen hebt, ik vond zelf de service niet heel erg fijn.
Ik zag waziger met bril dan zonder (heb lichte + en een cilinder), ben toen door de opticien doorgestuurd naar het ziekenhuis om bij de optemetrist te checken wat er aan de hand was omdat ze niks konden vinden, daar hadden ze een apparaat om te checken welke sterkte de brilglazen waren (ace&tate was vergeten dat in m’n account op te slaan en ik had op papier niks meegekregen), en toen bleek dat de cilinder op mijn glazen gewoon helemaal verkeerd was (stel de mijne is 135 graden, dan stond hij net precies 90 graden de verkeerde kant op, dus op 45 graden). Omdat ace&tate niks van mijn meting had opgeslagen kon ik niet checken of de meting fout was of de glazen gewoon verkeerd geslepen waren, én omdat ze telkens stellig zeiden dat oogmetingen kunnen veranderen, kreeg ik geen geld terug. (Lijkt me sterk dat in een paar maanden de complete bolling van mijn oog is veranderd terwijl daar geen aanleiding voor te vinden was door de oogartsen, maar oké).
Beetje lang verhaal dit haha, maar als je dus geen (semi)complexere dingen hebt zijn het waarschijnlijk best prima brillen, ik vond zelf de service dus niet zo heel chill.