Durf te vragen #5

Wat een gemiste kans. Zou wel mooi zijn als er morgenochtend gewoon een heel bouwwerk staat. Er zit vast wel meer dan een mier als je die foto ziet.

1 like

Wat voor sticker heb je nodig? Ik heb daar apparaten voor staan dus kan je eventueel ook helpen

2 likes

Wtf dit ook:
Andere methoden waren vormen van ā€œherconditioneringā€: het tonen van de angst uitlokkende prikkels samen met aangename ervaringen. Hierbij dachten ze in de eerste plaats aan het via aanraking stimuleren van de erogene zones: de lippen, tepels en geslachtsorganen.

Als je wel een printer hebt kun je ook zelf printen op stickerpapier

3 likes

Hoe zeg je in het Engels dat een bedrijf ā€˜operates alone’ dus niet als onderdeel van een keten of groter geheel?

DANK! Hoe ik hier zelf niet op kon komen is me een raadsel, maar dit dekt inderdaad een stuk beter de lading

1 like

Heeft iemand 1 maattabel van amerikaanse maten en daaronder de europese maten. Ben helemaal door de war met uk en us en gedoe haha

Voor de US maat telkens - 2 - 30 doen, voor UK + 2 (EU 48 is dus US 16, UK 20 bv, EU 36 is US 4, UK 8)

7 likes

Mind = blown :exploding_head:

3 likes

9 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

Weet iemand toevallig hier hoe verzenden met Homerr werkt? Ik heb iets verkocht via Vinted en zo’n label uitgeprint. Maar kan ik dat nu gewoon bij een willekeurig Homerr-punt brengen?

Want wij hebben dus alleen een buurtpunt hier in de buurt en dat is gewoon een woonadres. Kan ik daar dan gewoon aanbellen tijdens de openingstijden om iets te versturen?

Heb je de faq al gecheckt op de Homerr website?

Was nog geen minuut zoeken…

2 likes

Even bij homerr kijken welk punt er in jw buurt zit. En als het dat huis is dan gewoon idd aanbellen en afgeven. Dan 6 jaar wachten tot het bij de koper is.

1 like

Ja daar had ik al gekeken maar meerdere mensen in m’n omgeving zeiden dat je niet zomaar aan kan bellen bij een buurtpunt als het een woonhuis is. En dat kon ik niet vinden op de website.

Dus daarom vroeg ik het hier. Heb nog nooit iets met Homerr verzonden.

@Soy.peor thanks!

2 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het grote medische vragen-topic #2

Ik kan wel janken. Voor een project heb ik een paar weken geleden een Google-account geopend. Als ik de Gmail daarvan wilde checken, werd het wachtwoord automatisch ingevuld. Dat wachtwoord ben ik nu dus kwijt en het staat op een of andere rare manier niet in de chrome-lijst met opgeslagen wachtwoorden. Weet iemand hoe het toch nog te achterhalen is? :sob:

Heb je een telefoonnummer of ander e-mailadres als back-up gebruikt? Dan zou je via sms/mail een nieuw wachtwoord kunnen aanvragen.

Meestal hangt er op de deur wel een briefje met de openingstijden.
Die bij mij is open van 4-8 op doordeweekse dagen

1 like

Nee, helaas niet. Zo dom.

Oh vervelend! Je kunt het hier nog proberen: Tips voor het uitvoeren van de stappen voor accountherstel - Google-account Help

1 like