Ik wil van de week mijn ogen lagen meten, nog nooit gedaan maar zie voor mijn gevoel minder goed. Aan/afraders qua opticiens? Praktisch elke zit hier in de stad dus keuze genoeg
Weet iemand of de drogisten onder essentiële winkels vallen, of zijn zij ook om 17u dicht?
Drogisterij is essentiële winkel dus
Van de opticienketens verschilt het echt per filiaal. Ik zou dan eerder mensen in je omgeving om tips vragen.
Ze vallen qel onder de essentiële winkels, maar bij mijnimnde buurt sluiten ze nu wel allemaal om 17.
Als je bumble BFF, dus voor vrienden, wil gebruiken, is dat dan deze app:
Moet echt op zoek naar nieuwe vrienden, Corona heeft echt een gat geslagen 🥲
Ja, binnen de app kun je dan een schuifje aan zetten dat je naar vrienden zoekt
Super leuke empathische man!
@Bakkes Ik ben te oud voor Bumble denk ik, ik snap niet hoe je verder kunt? Volgens mij heeft iemand mij naar rechts geswiped want ik zie een geblurde foto bij mijn ‘hartje’ (onder in beeld) maar hoe ga ik dan het gesprek aan met diegene? Of moet ik diegene eerst zelf ook naar rechts swipen? En zo ja, hoe dan?
Op basis van mijn ervaring raad ik je aan om naar een lokale opticien te gaan en niet naar een keten. Je betaalt dan (vaak) wel iets meer, maar ik vind de service zelf veel beter.
Vraagje over die badkuip die iedereen hier heeft: hoe ‘zit’ je erin? Zit er een zitje in of is het gewoon helemaal hol van binnen? Ik zit eraan te denken om er een te kopen maar ben vrij klein dus heb denk ik wel een soort stoeltje nodig aan de binnen kant
Oh en waar laat je ‘m als je ‘m niet gebruikt (is ie makkelijk op te bergen)?
Bedoel dus dit ding:
Er zit een soort kleine bolling in waar je op zit.
Ik kan me niet voorstellen dat je een stoeltje nodig hebt/dat je er met een stoeltje inpast, ik ben 1m56 en ik zit er gewoon prima in. Het is geen heel groot ding hoor haha
Edit: het is een soort grote emmer/wasmand, hij is inderdaad niet makkelijk op te bergen.
Oooh op die plaatjes lijkt ie heel hoog of zo haha. Ik ben ongeveer zo groot als jij dus ik dacht nou ik kom er met m’n hoofd nog niet eens bovenuit. Maar gelukkig valt dat mee.
Zou je ‘m aanraden of ziet het er chiller uit dan dat het is?
TRAP ER NIET IN!
Als je echt van in bad gaan houdt en geen bad hebt vind ik het wel een aanrader. Je zit gewoon helemaal onder water.
Je kunt natuurlijk wel alleen met je benen opgetrokken zitten maar dat vind ik zelf niet erg.
Maar als je gewoon nieuwsgierig bent maar er niet vaak naar snakt om in bad te gaan/geen plek hebt om hem handig op te bergen of neer te zetten dan denk ik dat je hem een paar keer gebruikt en hem daarna irritant vindt.
Tevens wil ik even van deze gelegenheid gebruik maken om deze fantastische foto nog een keer te delen.
Jeetje door die pretkop zou je er echt bijna eentje bestellen
Ik wou precies hetzelfde doen hahahaha
Hoeveel badeendjes heeft een mens nodig? En hoezo liggen ze niet in die teil
Oh thanks! Dan zijn het blijkbaar mensen die ik naar links heb geswiped of die ik nog niet tegen ben gekomen.