Durf te vragen #5

Uhhh ja dat is het inderdaad :laughing: Had niet ver genoeg naar beneden gescrollt dus zag niet dat die betalingen dubbel van mn rekening waren gegaan.

1 like

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Alles over slapen, bedden, avondrituelen etc

Mag de Bruna nog tot 18.00 open zijn? Ik zie overal van wel maar dit is toch een niet essentiƫle winkel?

1 like

Pakketjes ophalen en bezorgen was toen de winkels gesloten waren vorig jaar als essentieel bestempeld.

1 like

Misschien als het een post punt heeft wel? Bruna die ik ken heeft postnl punt.

2 likes

Heeft iemand hier al eens gerouterneerd via Vinted? Verliep dat vlot?

Kan je Ć¼berhaupt retourneren als de reden is dat de maat niet past?

1 like

Retourneren naar de verkoper? Dat kan alleen als je dat samen afspreekt, vinted heeft daar geen verantwoordelijkheden in

1 like

OkƩ, dankje. Jammer maar ik had het wel verwacht.

Geen Bruna, maar we hebben hier wel een Read shop en die is ondanks dat het een pakket punt is wel gewoon om 17 uur dicht. Dus weet niet zeker of dat ā€˜essentieelā€™ bij een pakket punt nu nog geldt.

2 likes

Ik was vandaag in de Bruna om een pakketje op te halen en ze gingen om 17.00 uur dicht.

1 like

Ok I feel stupid maar ik zal het toch vragen.

Ik heb zoā€™n type kaars:

Moet ik daar een schaaltje onder zetten, moet dit in een glas/houder, of kan ik de kaars gewoon zo aansteken?

Ik zou hem in een houder zetten of op een schoteltje. Papiertje er wel afhalen maar dat had je wellicht zelf al bedacht :grin:

2 likes

Kan gewoon zo, lekt waarschijnlijk naar binnen

2 likes

Oh! Haha

Ja ik zou hem zelf op zoā€™n leuk plateau zetten maar om dat nou helemaal te kopen voor 1 kaarsā€¦ dan gewoon zo

3 likes

Ik zou er wel wat onder zetten! Ik heb wel een paar van zulke kaarsen gehad die mooi opbranden, maar ook veel die gingen lekken en dat is zonde.

1 like

Weten jullie wat je moet doen als dit op de thermostaat staat? Hij gaat ook niet aan

Ik heb een andere honeywell maar het vlammetje betekent dat hij aan het stoken is. Als je verwarmingen niet warm worden, checken of alle knoppen opengedraaid zijn?

1 like

En check even je ketel of je water bijgevuld moet worden! Ik had dit laatst en toen bleek mā€™n ketel geen water meer te hebben dus de druk was weggevallen.

2 likes

Ik weet niet wat voor ketel je hebt en hoe dat tegenwoordig werkt want ik heb nog een wat oudere maar bij mij was pas het vlammetje uit. Dus de verwarming stond idd op stoken maar hij werd niet warm. Bij mij kan je die vrij makkelijk zelf weer aanmaken met een knop en dan doet ie het weer.