Durf te vragen #5

Kent iemand een site in Engeland zoals bloomon/greetz? Wil graag iets leuks sturen binnenkort en wil wel graag dat het legit is haha

Oh bloomon is ook een uk versie van zie ik al! Andere leuke suggesties zijn welkom iig!

1 like

IMG-20220117-WA0012
Weet iemand wie dit is? Halp!

2 likes

Cure! (Denk ik) Nee twijfel nu, niet genoeg eyeliner

4 likes

Ik dacht ook the Cure! Of kunnen het ook meer dan 4 letters zijn?

4 likes

Ja het mag meer zijn! Maar ik ga deze onthouden! Thanks!
@Evenveel

3 likes

The Who

3 likes

Bwuuh ik was zo blij dat dit het antwoord was
 Hahaha :joy:

Danku!!

1 like

Aan de Gin kenners: wat is nou echte lekkere, kwaliteitsgin?
Asking for a kado idee voor een gin-liefhebber.

1 like

Roku, Copperhead ( de koperen), Mombasa, Gin Mare en Nordes, Marula
Iets goedkoper: Bombay East, Bobby’s, Tanqueray

2 likes

Thanks!

2 likes

Meer mensen die op dit moment problemen hebben met NPO start?

1 like

@Higgs_boson ik heb hiervan laatst de paarse gekocht en die vind ik niet zo lekker, dus die zou ik skippen :grimacing:

1 like

Wij hebben laatst een fles ungava gin (canadees) gekocht voor een gin-liefhebber, was een schot in de roos

2 likes

Neen de gewone groene. Een gin zonder al te veel poespas maar die er altijd wel in kan.

2 likes

“Een intrigerende gin afkomstig uit Canada. Ungava wordt gemaakt met zes bijzonder zeldzame botanicals zoals bergbraambes, labrador thee en wilde rozenbottels”

Labrador thee? :nauseated_face:

2 likes

Mmm lekker, natte hond :dog2:

4 likes

Er was een DHL pakketje van “mij” bezorgd bij de buren. Ik heb net het pakketje aangenomen. Staat er een heel ander adres op? De straatnaam lijkt enigszins op mijn straatnaam en het huisnummer komt wel overeen. Net even op google maps gekeken maar het is nog 15 minuten lopen naar dat adres ook. Wat zouden jullie met dat pakketje doen? Ik weiger hem ergens om hem daar af te leveren. Loop ik als een pakketbezorger te sjouwen met dat pakket en dan kan het ook zijn dat ze niet thuis zijn.

2 likes

Misschien kan je diegene vinden op social media en een berichtje sturen dat het bij jou ligt en ze het kunnen komen ophalen?

5 likes

Wow goede! Helemaal niet aan gedacht.

4 likes