Durf te vragen #5

Ja normaal gesproken wel, hangt af van de ring en hoeveel hij groter moet worden. Zit de gravure door de heel de ring?

1 like

Oh het is voor mij niet van toepassing, meer interesse. :smiling_face: Bij mijne is het zo dat de gravure niet over de hele ring zit maar dat er ook een stukje leeg is zeg maar.

2 likes

Oh dat is echt iets slims om nog over na te denken! Ik ben nu (hopelijk) op mijn allerdikst en mijn normale ringmaat is een ruime maat kleiner. Ik wil nog wel de mogelijkheid houden mijn trouwring die pas na de bruiloft gegraveerd wordt te verkleinen dus goed om rekening te houden met evt nog verkleinen na graveren.

3 likes

Toen wij gingen trouwen heb ik van mijn oma de allereerste ring die zij in de jaren 50 van mijn opa heeft gekregen cadeau gekregen. Die was net te strak voor mij en de goudsmid vd juwelier waar wij onze trouwringen kochten heeft hem toen een halve maat groter gemaakt. Was gratis, maar dat was denk ik ook omdat we daar net heel veel geld uit hadden gegeven :wink:

2 likes

Oh dan is het vaak wel mogelijk inderdaad! Opnieuw graveren kan altijd natuurlijk, maar ook wel mooi dat de originele gravure erin blijft

4 likes

Oh sorry, ik bedoelde met korte mouwen, haha!

2 likes

Worst bij de slager weet ik niet (komen we nooit met de kids), wel een broodje bij de bakker

2 likes

Ik kom er niet vaak, maar vlak voor kerst moest ik er zijn en toen kreeg mijn dochter (3,5) een plakje grillworst.
Eigenlijk krijgt ze overal wel wat; bij de bakker een speculaasje of bladerdeegstengel en bij de kaasboer een plakje kaas.

7 likes

Kan ik een kind inhuren om voor mij te gaan schooien?

43 likes

Wat goed! Fijn dat je nu van het gezeik af bent!

Niet meer nodig,ben voorzien.
Is er iemand die voor mij een foto kan aanpassen met fotoshop? Het zijn afdrukken gemaakt met inkt op een groene achtergrond. Ik zou de achtergrond graag wit willen en er moeten een paar inktvlekjes worden weggepoetst.
Ik wil je ervoor betalen en kan via pb aangegeven wat voor foto het is.

1 like

Kunnen jullie wel inloggen in de Rabobank app?

1 like

Ja ik wel. Ze hebben wel echt ontzettend vaak storing de laatste tijd.

3 likes

Je kan aan t begin aangeven dat je er voor t eerst bent en of ze je ff willen rondleiden!

En neem vooral een boek mee als je graag leest :slight_smile:

2 likes

Twee handdoeken of handdoek + hammamdoek meenemen, zodat je op één kan zitten zweten en de andere kan gebruiken voor afdrogen na bijv. douchen of zwemmen.

1 like

Flesje water mee

2 likes

Zachte kleding mee voor de terugreis! Sa houd je dat chille gevoel langer! En geniet ervan! Ik ben nu 1 keer alleen geweest en kon me ook de hele dag vermaken!

In welke fysieke winkels kan ik zwarte stoffen tafellopers vinden? Bij de Xenos, Action, Blokker en Hema niet geslaagd helaas.

1 like

https://nl.casashops.com/nl/producten/uniline-tafelloper-zwart-b-45-x-l-138-cm/615762/?gclid=CjwKCAiAprGRBhBgEiwANJEY7GQ3rdGClZztrmQM5zASmU8Hs_CC33U4BcTG6O8UJvodWUzCiYFMwxoCf48QAvD_BwE

4 likes