Durf te vragen #5

Er werd hier volgens mij laatst een keer een intagramaccount gedeeld en ik ben haar nu kwijt.

Het is dus van een vrouw, ik denk 25 jaar, donkerblond/lichtbruin golvend haar. En ze maar o.a. filmpjes waarin ze foodies belachelijk maakt. Het zouden ook tiktoks kunnen zijn die ze dan weer op Instagram deelt, maar ik zag ze in ieder geval op Instagram. Weet iemand wie ik bedoel?

1 like

Kalo Lee?

6 likes

Nee is het niet. Thanks voor het meedenken!

5 likes

Iris Rulkens?

3 likes

Nee ze is denk ik Amerikaans.

1 like

Wie weet waar ik munten van MuntOnline kan verkopen?

Ik heb een berg gekregen uit een erfenis, maar ik ga er niets mee doen.
Kan ik het laten omsmelten of zijn er zaakjes die dit kopen of?

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

Ik zit steeds van mijn spaarrekening te halen als ik wil bestellen en niks meer op mijn betaalrekening heb… heb eigenlijk de neiging om ál mijn spaargeld te pinnen en contant te bewaren zodat ik dat niet meer kan doen, maar vind het best eng om een paar duizend (dus alles wat ik heb) thuis te bewaren? Straks worden we bestolen, of breekt er brand uit etc. Iemand die zijn spaargeld pint en bewaart omdat die hetzelfde probleem heeft?

2 likes

Hoe dan precies? Want je komt toch makkelijk bij elke rekening?

1 like

Je hebt depositorekeningen, maar dan zet je t ook wel voor een aantal jaar vast.

Ik dacht dat ubereats en thuisbezorgd echt 2 losse dingen waren. Maar bestelde bij ubereats maar hij had thuisbezorgd jas en scooter, hoe dan?

1 like

Ik had een rekening bij een andere bank dan mn lopende rekening en had daar geen app van op mijn telefoon.

Je kunt je geld of een deel daarvan ook vastzetten, als je het opneemt krijg je het pas een paar maanden later.

2 likes

Dat is misschien wel handig. Toch een extra drempel op die manier. Werkte dat goed voor je?

2 likes

Discipline! Haha, makkelijk gezegd maar zo is het wel uiteindelijk. Bij mij werkt het om één ‘toekomst’ spaarpot te hebben waar ik absoluut niet mag aankomen. Daarnaast heb ik ook potjes voor vakanties, hobby, uit eten, etc. Daar mag ik wel evt iets uithalen als het zo uitkomt. Maar die ene pot waarmee ik echt een groot spaardoel heb kom ik niet aan. Als je ziet hoe dat bedrag groeit heb je op een gegeven moment geen zin meer om er iets uit te halen haha

2 likes

Ik heb mijn grote spaarrekening bij mijn ouders. Mijn kleine spaarrekening haal ik helaas ook steeds vanaf.

1 like

Je vriend mag best meeposten hoor

15 likes

Tweakers? Hoor mijn vriend daar altijd over en het gaat ook over allerlei onderwerpen.

4 likes

Fok forum?

4 likes

Dit vraagt mijn vriend zich ook af. Dan ziet hij me forummen en wil hij ook zoiets. Hij leest nu weleens wat op Tweakers weet ik.

3 likes

De slack van Met Nerds Om Tafel! Staat qua onderwerpen echt los van de podcasts, is heel actief en uiteenlopende doelgroep.

3 likes

Body builders forum

:troll:

23 likes