Durf te vragen #5

Twee handdoeken of handdoek + hammamdoek meenemen, zodat je op één kan zitten zweten en de andere kan gebruiken voor afdrogen na bijv. douchen of zwemmen.

1 like

Flesje water mee

2 likes

Zachte kleding mee voor de terugreis! Sa houd je dat chille gevoel langer! En geniet ervan! Ik ben nu 1 keer alleen geweest en kon me ook de hele dag vermaken!

In welke fysieke winkels kan ik zwarte stoffen tafellopers vinden? Bij de Xenos, Action, Blokker en Hema niet geslaagd helaas.

1 like

https://nl.casashops.com/nl/producten/uniline-tafelloper-zwart-b-45-x-l-138-cm/615762/?gclid=CjwKCAiAprGRBhBgEiwANJEY7GQ3rdGClZztrmQM5zASmU8Hs_CC33U4BcTG6O8UJvodWUzCiYFMwxoCf48QAvD_BwE

4 likes

& @Banananana thanks! Beide niet echt in de buurt, maar sla ze effe op eventueel om te toch maar te gaan bestellen :black_heart:

2 likes


Rare vraag misschien maar weet iemand hoe deze vrouw heet? Ze is model geweest voor o.a Belloya en ulla popken maar ik kan verder niks over haar vinden. Ze is echt m’n ultieme girlcrush

4 likes

Geen antwoord op je vraag, maar ik vind haar op Amalia lijken…

32 likes

Ja ik ook!

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het ‘help ik zoek’-topic

Ik zoek iemand met ervaring als advocaat familierecht, die ik prive iets mag vragen waar ik advies over kan gebruiken. Hebben we zo iemand op t forum?

1 like

8 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Persoonlijke ontwikkeling

Er zijn andere regels voor plastic/weekmakers etc en de containers worden ook ingespoten met rotspul. Al geldt dat laatste vast voor alles uit China dat met de boot komt.
Als het in een gangbare NL winkel ligt voldoet het (meestal…) aan de NL regels. Voor het minimale prijsverschil, je eigen gemoed en de belasting van al het andere onderweg zou ik een pillendoosje gewoon bij apotheek of drogist kopen. Zelfde behandelen als iets wat je eet bedoel ik dus :slight_smile:

6 likes

Hema heeft ook pillendoosjes.

DPG Media Privacy Gate hier lees je er wat over. Er is vast nieuwere info maar heb even snel gezocht.

Zolang je ze niet opeet

19 likes

Heeft iemand ervaring met een huurwoning waar je eigenlijk geen huisdieren mag en dan toch een huisdier (in dit geval een kat, dus geen overlast) hebben? Kun je daar echt gezeik mee krijgen of valt het wel mee?

Deze heb ik en vond ik fijn weglezen

1 like

@Karl_Lagerfeld

5 likes