Dat heeft geen zin, is waarschijnlijk spoofing.
Loonbedrijven hebben vaak strooiwagens. Dus die mensen zitten normaal gesproken bijv op een kraan, zijn bezig met grondwerkzaamheden oid
Hoe kan ik me het makkelijkst en het goedkoopst verkleden als een filmster (alle soort films, heb al gegoogled naar een finding nemo kostuum maar te duur)
Ik kan een nummer aanklikken en dan rapporteren. Dat komt bij de provider terecht. Als genoeg mensen dit doen, wordt het nummer geblokkeerd als onbekend is waarvan het is. Raad dit ook in mijn werk aan, 9 van de 10 keer is het spoofing.
Als Sandy van grease ?
@Whoopdidoo Dit, of gewoon transportbedrijven waarvan de chauffeurs dus normaal gesproken gewoon andere dingen transporteren met hun vrachtwagens zoals grond, stenen, wegenbouw etc. Die worden gewoon ingehuurd door gemeente/provincie/Rijkswaterstaat.
Ieder bedrijf kan zich hiervoor inschrijven, mits je maar aan de eisen qua inzetbaarheid en bereikbaarheid voldoet en uiteraard over een vrachtwagen met een open containerbak beschikt aangezien hier de strooier in wordt gezet. Vervolgens kun je dan een contract krijgen waarmee je dus gewoon tijdens strooiacties in dienst bent van gemeente/provincie/Rijkswaterstaat
Mijn vader heeft voor de provincie gewerkt als wegbeheerder en die deed naast het wegbeheer en ongevallen o.a. ook de coördinatie van strooiacties. Bij hun is het zo dat naast transportbedrijven ze ook bijvoorbeeld boeren in dienst hebben die zo, met hun eigen tractors iets bij verdienen door fietspaden te strooien. Strooiers zijn dus van de opdrachtgever, maar wagens van de ingehuurden.
Vrachtwagens die strooien kun je in de winter trouwens best makkelijk in hun “vrije tijd” herkennen aan de DIN platen. Dat zijn grote zwarte platen voor op de bumper waar vaak Nido of Aebi op staat en waarop de sneeuwploeg wordt bevestigd.
Met spijkertuinbroek en geel T-shirt kun je als minion. Een bril maakt het helemaal af
Als Emma Stone in La La Land? Of anders the Help. Je zou ook als Maggie Gyllenhaal kunnen gaan van secretary. Als Anna Hathaway en dan als princess diaries met het ontplofte haar en schooluniform.
Ik zou kijken op welke filmster je het meeste lijkt en daar iets bij zoeken.
Clueless? Geel geblokte rok + blazer en klaar. Of mean girls kerstpakje
Oh ja het is voor op school
Wat is de meest handige app om de brandstofprijzen van de tankstations te zien?
Het liefst een app waarin het voor zowel Nederland als Duitsland zichtbaar is
Zwarte jurk, parelketting, knot en je bent Audrey Hepburn
Klopt. Ook grote hoveniers en sommige gemeenten hebben wagens. Soms rijden medewerkers erop, maar ook regelmatig ZZP’ers die anders in bijv. de GWW of transport zitten en wordt met een poule gewerkt. Sommige kleinere bedrijven hebben ook één of twee wagens en laten zich dan inhuren, maar dat is dan vooral omdat ze het mooi vinden om te doen en niet omdat het veel geld oplevert.
Voor Duitsland clever-tanken. Voor Nederland kijk ik wel eens op brandstofzoeker, maar dat is eigenlijk echt een waardeloze site, dus als iemand daar de gouden tip voor heeft graag.
Gewoon de anwb onderweg app!
Directlease tankapp gebruik ik
Net even alle apps gedownload. Tankey zie je niet alle tankstations en zie ik juist de goedkoopste bij mij in de buurt niet.
Direct lease lijkt me het fijnste, want die werkt met meer kleurtjes dan ANWB waardoor je sneller ziet wat de goedkoopste is
Door Covid had ik vanuit Duo recht op een tegemoetkoming van EUR 535. Dit heb ik eind 2021 uitbetaald gekregen.
Echter heb ik vandaag nogmaals dit bedrag ontvangen en kreeg ik later een mail van Duo dat er iets fout is gegaan en ik dit bedrag onterecht gestort heb gekregen.
Ben ik dit verplicht terug te betalen?
Uh lijkt me van wel? Niemand is gevrijwaard voor het maken van fouten, ook DUO niet. Je hebt er geen recht op, dus je moet het gewoon terugbetalen.
Ja waarom niet?
En aangezien het de overheid is komt er snel geld en deurwaarders bij als je het niet doet.