Durf te vragen #5

Strava (app) op je telefoon aanzetten

Als er boeken in Kobo plus beschikbaar zijn, krijgt de auteur dan een bedrag elke keer als iemand het boek leest/download? Of is dat boek van te voren “ingekocht” voor een vast bedrag?

Auteur krijgt een bedrag per gelezen minuut

8 likes

Ik zou iets meer met de dag leven als ik jou was. Je hebt geen kinderen, zit nog in een traject, je bent alleen maar doemscenarios aan het bedenken!

Wie dan leeft, wie dan zorgt.

29 likes

Wat die mensen is overkomen is erg, maar ik zou me geen zorgen maken on dingen die jou nog lang niet overkomen.

5 likes

Dus aan een snelle lezer verdient een schrijver minder dan aan een langzame lezer?

6 likes

Klopt, ook een reden dat schrijvers er niet blij mee zijn, vooral omdat bepaalde genres doorgaans veel sneller gelezen worden dan andere

5 likes

Ik las dat het afgerond wordt naar 300 minuten.

https://www.tekstenletters.nl/blog/kobo-plus-voor-schrijvers/#:~:text=Door%20de%20opbrengst%20van%20een,rest%20is%20voor%20Kobo%20Plus.

2 likes

Jeetje vind deze genoemde bedragen echt weinig. 60% ook maar

3 likes

Niet bang voor zijn. Gewoon zelf elke maand goed in de gaten houden. Dan gebeurd dat ook niet.

2 likes

En als je een audioboek retourneert (via Audible bijvoorbeeld), betaalt de auteur dat uit eigen zak. :upside_down_face:

6 likes

Jeetje wat een aparte regeling. Waarom sluiten we met z’n allen eigenlijk zulke abonnementen af als we niet eens diegene steunen van wie het is.

3 likes

Dat valt onder kapotte airbag denk ik? Je kunt m toch maar 1x gebruiken?

2 likes

Tsja omdat de meeste mensen zo goedkoop mogelijk content willen. Aan spotify verdienen artiesten bijv. ook bar weinig

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Muziek topic

Als je alleen handbagage hebt, wat moet je dan allemaal in zo’n zakje stoppen? Ik zie deo (ook roller), creme, tandpasta…maar dat was toch alleen voor vloeistoffen? En als dat er ook allemaal bij zit, ga je dan niet heel snel over de max van 10 dingen heen? Bv mascara, wenkbrauwgel etc zou er dan ook in moeten.
Halp!

1 like

Alles dat vloeibaar is of kan worden. Lipbalsem is ook een vloeistof. Alleen medicijnen en babyvoeding niet. En t is niet max 10 dingen maar max 1L dus 10 dingen van 100mL. Of meer dan tien dingen kleiner verpakt.

1 like

Ohhhh kijk dat scheelt al. Thanks!

2 likes

Ik heb nooit mijn mascara, wenkbrauwgel etc. in zo’n zakje. Die zitten in mijn toilettas en worden er nooit uitgevist. Als je van Schiphol vliegt hoef je volgens mij tegenwoordig niet eens meer dat zakje uit je bagage te halen.

2 likes