Durf te vragen #5

Ja ik snap het ook echt niet. Ik ga misschien maar ff een mailtje sturen of zo hoe het zit. Sowieso geen idee ook hoe ik in godsnaam aan 98% Engels kom ook haha.

1 like

Ja ik dacht al uit je berichtje op te maken dat je eigen geluid wilde afspelen! Helaas heb ik verder geen tips voor je :pensive:

1 like

Ben benieuwd naar hun uitleg!

Sudoku!

1 like

Weet iemand een fijn programma om PDF-bestanden te bewerken? Ik wil er best voor betalen, maar ik schrik toch een beetje van de prijzen van Adobe, zeker gezien ik het niet zoooo veel gebruik. Is er een alternatief?

Via de gewone site moet je betalen maar deze rechtstreekse link is altijd gratis

1 like

Ik vind die browser-dingen een beetje eng, omdat het bij mij wel eens om andermans gegevens gaat en gezien AVG wil ik echt niet dat ik iets upload in het luchtledige zeg maar. :confounded:

1 like

Nitro pro? Ik weet niet wat de prijzen van Adobe zijn dus misschien geen goede tip.

2 likes

Heeft er iemand wel eens iets van vinted gebracht naar de koper? Ik heb een tas gekocht die 6 km verderop bezorgd moet worden en ik vind het echt onzin dat via dpd te doen, maar hoe geef ik dat aan aan vinted? Zo lang je het label niet laat scannen geeft het pakketje niks aan qua onderweg

Niet, laat de verkoper de aankoop annuleren en regel het onderling. Hoef je ook geen servicekosten te betalen.

4 likes

Oke yes, doen we dat!

1 like

Wat zijn nou echt de beste vershoudbakjes die NIET lekken?

IKEA en Royal vkb (die met blauwe deksels van de Albert Heijn spaaractie) met van die clipjes.

4 likes

Yep eens met @pastelzwart . Je hebt er nu niks aan omdat er momenteel geen vershoudbakjesspaaractie is helaas. Maar mocht die weer komen, dan raad ik ze van harte aan.

5 likes

https://cookinglife.nl/sareva-vacuum-vershoudbakjes/?channable=000e5f617474726962757465735f6172746e7200434c2e313239383136eb&utm_medium=organic&utm_source=google_shopping&gclid=Cj0KCQjw6ZOIBhDdARIsAMf8YyEGAbZRmBwKn5rBgWru5tjEWPzM8Ypjrjq5wUJGTePxbIB7IM4w5lgaAo9KEALw_wcB

Deze lijken er precies op. Zouden ze hetzelfde zijn? Want dan zou je deze ook kunnen kopen @Spaarlamp

3 likes

Die lijken identiek inderdaad!

2 likes

Als een webshop niet de mogelijkheid biedt om bij een (PostNL) afhaalpunt het pakket af te halen, vul ik dat tegenwoordig zelf in als afhaaladres. Bijv. Karwei adres X.

Tot nu toe werkt het, maar is dit wel legaal denken jullie? Ik sta er nu pas bij stilā€¦ of men dan wel geld beurt als pakketpunt enzo.

1 like

Nee het pakket is dan officieel van de karwei, de karwei krijgt dan ook geen geld van postnl. Ze kunnen moelijk doen en het pakket niet aan je geven.

1 like

Oh, oei. Dank je wel.
Heb het nu 2 x zo gedaan en geen enkel commentaar gehad, maar het is niet de bedoeling dat ze geen geld krijgen.

1 like

Oeh thanks! Sluiten ze ook goed af als je dat vacuĆ¼mding niet gebruikt?