Durf te vragen #5

Heeft iemand tips voor restaurants/bezienswaardigheden in (omgeving) Genua?

Veel hoeslakens die ik heb pluizen na een paar keer wassen. Heb ook gewoon goedkope van de action maar ik irriteer mij zo hard aan die pluisjes die ik heel goed voel.

Welk type hoeslaken gaat niet pillen na een tijd? En welk merk is fijn?

Walra

Sorry moet echt influencer van hun worden maar wat een topspul

Ikea

1 like

Eten bij Osteria Le Colonne, superlekkere pasta pesto!

1 like

De goedkoopste van ikea, dvala volgens mij, hebben het in elk geval niet. Die heb ik altijd en nooit een pluisje/pillen gehad.

Lidl

Heb je ‘normaal’ katoen of jersey? De 1e pluist bij mij eigenlijk nooit, van Action/Hema/Zeeman heb ik ze volgens mij. Jersey pluist door de aard van het materiaal sneller.

Ik heb altijd van Ikea of van de Hema die pillen nooit.

Hema heeft vaak ook aanbiedingen met beddengoed.

Ik heb in de afgelopen paar jaar de originele haarbanddingen (sleepphones) gehad, zowel bedraad, draadloos en wireless charging, de laatste twee zijn erg duur. Ze zitten heerlijk en geven ok geluid. Echter, een groot minpunt. En dat is de duurzaamheid. Die dingen gaan hèèl snel stuk, bij geen 1 van de 5 die ik heb gehad hebben ze het langer dan een week volgehouden. En dan bedoel ik dat 1 van de 2 ‘oortjes’ stuk is. Met het bedrijf is amper in contact te komen en ze deleten reviews.

2 likes

Ik heb met die van de Hema nog nooit problemen gehad

Doe je ze in de wasdroger? Ik doe dat nooit (want die heb ik niet) en mijn goedkope hoeslakens pluizen nooit.

Zo’n giftbox met snoep of koeken ofzo? Vind de ingrediënten voor iets wat jij graag kookt ook heel leuk! En anders een puzzel of mysterybox? Spelletje? Iets creatiefs (begin pakket borduren, haken, tekenen)? Zaadjes voor plantjes met leuk potje? Wijn/gin tasting box (maar dat is misschien iets te duur).

Waar ben je op vakantie?

Of je zou 1 iemand een keer foto’s kunnen laten maken in het donker van bepaalde zaken/objecten etc en dat die groepen naderhand, een dag later of zo, de exacte objecten moeten zoeken en fotograferen. Voor elk goed gefotografeerd object krijgen ze een punt.

2 likes

Klinkt een beetje als Crazy88, als je daar op googlet vind je vast veel opdrachten!

2 likes

Zijn de verhuisdozen van de Action fijn? of kan ik beter die van Ikea nemen?

Nee, vond ik niet. Ze zijn heel slap, dus er kan niet veel in en ze scheuren snel. Vond die van de praxis fijner! Mn broertje heeft nu die van de gamma, die bevallen ook goed.

3 likes

Ik heb geen ervaring met die van Ikea, maar aan het eind van mijn verhuizing waren bijna alle dozen van de Action kapot, en ik had ze echt niet supervol gedaan ofzo

1 like

Die van de gamma zijn ook kut, vallen van ellende uit elkaar of je moet ze maar half vullen. Ik heb zelf verhuisdozen van Allsafe van mijn zus te leen, die zijn super stevig! Kun je ook online bestellen.

1 like

Ga naar de supermarkt en vraag om bananendozen! Gratis, gerecycled en super stevig! Enige nadeel is dat ze niet op te vouwen zijn dus wellicht moet je meerdere keren dozen halen haha

5 likes