De Action heeft een nep Chillys en die is heel fijn
Bedoel je deze? klik Heeft die ook in de dop (binnenkant) plastic? Ik vind het water zo vies (naar plastic dus) gaan proeven na een uur of wat. Bij alle flessen, daarom drink ik nu niet meer uit een fles. Kent iemand een fles die water warm/koud houdt met bijvoorbeeld een metalen zijde aan de binnenkant van de dop?
24 bottles
Sorry maar je kunt niet een fles van de action vergelijken met een Chilly bottle
Chilly vind ik erg fijn, ook omdat ze zoân leuke prints hebben. @Pandabeer
Nu een andere relevante vraag, ik wil ook een fles met een rietje om hopelijk zo meer water drinken. Ik zag eentje van wattamula maar een paar reviews over lekken. Hebben jullie tips?
Mocht je een TK maxx in de buurt hebben, daar verkopen ze hele fijne flessen
Mijn vriend is dit weekend jarig en ik neem hem mee uit eten. Nu leek het me wel grappig als ze iets âextraâsâ zouden doen, bijvoorbeeld bij het toetje. Gewoon bij de reservering aangeven dat mijn vriend jarig is, is dat genoeg?
Ja zo heb ik het in ieder geval wel vaak gedaan!
Ik zou dan wel expliciet aangeven/vragen of ze iets extraâs kunnen doen (een sterretje in zân dame blanche ofzo weetikveel) en of zij dat kunnen verzorgen of dat je zelf je sterretje mee moet nemen. Misschien denkt diegene wel ok leuk gefeliciteerd en gebeurt er niks. Zou maar liever duidelijk zijn.
Ik had het een keer aangegeven in het opmerkingenveld bij het reserveren en daar is toen niks mee gedaan. Zou voor de zekerheid nog even over bellen of als je daar bent het melden.
@Deurklink @Lemongrab @Kermit thanks voor jullie reacties! Dan vraag ik inderdaad wat explicieter of ze iets leuks kunnen regelen
Soms ook Chillyâs zelfs! Heb er daar eentje vandaan
Zolang ze een dubbele wand hebben en een goede dop is het net zo goed als Chillyâs. Ik vind het echt een overpriced merk maar ik herhaal mezelf, haha.
Als je een wat grotere wilt vind ik Nalgene van 650 ml heel fijn. Door de grote opening kan je hem gewoon goed schoonmaken en vind de hoeveelheid echt ideaal zonder dat het meteen megalomp is. Mocht je autorijden is het ook heel chill dat je hem met 1 hand kan openmaken en sluiten haha
Ik! Welk artikel?
Er is ooit door forummers gesproken over een goede crème tegen muggenbulten, die je in het buitenland kan kopen. Ik heb het al geprobeerd met de zoekfunctie, maar kan nergens de naam vinden (al weet ik niet meer of die toen genoemd was). Weet iemand welke of wat voor soort crème dit is?
Ik heb nu weer 6 gloeiende schijven op mân benen, formaat mandarijn, en ben het zat. Ik ga binnenkort op vakantie en wil een shitload van die crème inslaan. (Hooikoortspillen, azijn etc heb ik al bij de hand. En bedankt forummer die ooit een fĂśhn aanraadde, je bent mijn held)
Producten met deet zijn zeker nog steeds het beste tegen het voorkomen? Of heeft iemand daar ook nog een musthave voor? (Zoek iets voor op het lichaam, gezien het gebeurt tijdens het buiten sporten. Ik overweeg inmiddels een klamboegewaad)
Is dat Fenistil geweest?
Zou zeker kunnen! Ik vind op het forum geen posts als ik op die naam zoek, maar vind via google wel reacties van mensen die het in ItaliĂŤ hebben gekregen en volgens mij had een forummer het ook daar vandaan.
@nello Cortisonezalf is inderdaad alleen op recept verkrijgbaar zie ik. Weet niet of dat in het buitenland ook zo is, maar wil niet zelfdokteren met hormoonzalf. Kan wel eens mijn huisarts om haar mening vragen als die bulten elk jaar groter blijven worden