Durf te vragen #5

Wat zijn leuke quiz spelletjes voor op je smartphone?

Ik twijfel ineens, is ‘grootse liefde’ goed Nederlands?

Weet iemand hier toevallig of je al weer in de kleedkamers kan en kan douchen bij Rocycle? Weet dat het officieel weer mag bij sportscholen, maar kan het nergens vinden op de website.

Ja! In U wel in ieder geval.

1 like

Aangezien er inmiddels wat meiden bij haar hebben besteld. Klopt het dat ik van Anneke haar snoepwebsite geen mailtje krijg met dat ik een bestelling heb geplaatst? Geld is wel van mijn rekening dus ga er wel vanuit dat het goedkomt maar ik vind het ergens gek.

Hoelang geleden heb je besteld? Soms kan t een uurtje duren.
Anders even contact opnemen met de webshop hahah

Gisteravond

Ik ben sinds kort verslaafd aan Tiktok, maar er is één ding dat ik echt niet aankan. Dat de tekst in video’s meestal onderin de video geplaatst worden, maar daar staan ook al de gebruikersnaam en alle hashtags. Waardoor je allebei niet kunt lezen! Ik heb al van alles geprobeerd maar ik krijg die navigatiedingen niet weg tijdens het kijken. Mis ik iets?

17 likes

Kun je in de ing app (of via de website) ergens opzoeken hoeveel geld er op je rekening stond op bijv 13 mei? Zonder in- en uitgaven op te tellen enzo.

Ja, als je af en bijschriften download en dan dezelfde datum invult bij de start en einddatum (bv 1 juli - 1 juli) zie je ook het saldo als het goed is.

1 like

Jep in R ook!

2 likes

Nee bloed irritant is het! Wat ik soms doe als ik het écht graag wil lezen is de tiktok naar mezelf appen. Dan kan je het lezen, want dan staan de gebruikersnaam etc. niet onderaan.

1 like

Wat is een chille app om gezamenlijk taken/lijstjes bij te houden. Dus boodschappenlijst, maar ook andere shit die moet gebeuren (schoenmaker, oud papier aan straat)

Remember the milk en Bring heb ik gedownload, maar vind ik niet fijn werken!

Ticktick vind ik fijn

1 like

Wij hebben Google Keep :slight_smile: vinden we fijn

2 likes

Zenkit To Do vind ik fijn, werkt hetzelfde als Wunderlist (RIP).

@Fenayi Ik krijg wel altijd een bestelbevestiging per mail van Anneke, vaak binnen een paar minuten al. Staat het niet onder spam? Anders even contact zoeken.

1 like

Todoist, maar de gratis versie wordt steeds beperkter helaas. Maar volgens mij kan je het voor jouw doeleinden nog wel prima gebruiken.

Ik snap dit ook niet aan instastories, daar staat ook zo vaak tekst achter het ‘reply to’ en het vakje met de username.
Ook supervaak bij mensen waarvoor instastories deel van hun werk zijn. Snap daar echt niets van??

1 like

Oja, die heb ik een tijdje voor werk gebruikt! We proberen nu Zenkit to do van @FrauHelga, ziet er mooi simpel en clean uit. Ben benieuwd. Na voor de honderdste keer het boodschappenlijstje doorgeappt te hebben dacht ik, misschien kan dit makkelijker.

1 like

ik gebruikte al jaren een MacBook uit 2013, hij deed het nog wel goed, werd wat langzamer enzo maar oké dat hinderde mij niet zo.
Helaas heb ik er per ongeluk water op laten vallen en nu gaat hij niet meer aan. Heb zelf een nieuwe laptop gekocht maar wat zal ik nou met die oude doen? ik kan hem niet wissen nu en in principe staat er nog heel veel privé-informatie op dus wil hem ook niet brengen naar zon plekje waar je er nog 100 euro voor krijgt.
laten repareren is denk ik ook de kosten niet waard.