Durf te vragen #5

Ik heb een tijdje geleden wat kleding besteld bij Shein, en wil een deel terugsturen. Ik had al een retourzending aangemaakt en dingen geselecteerd, maar ik wil nu 1 ding toch houden. Ik kan de retour niet meer aanpassen online. Kan ik dan gewoon de rest terugsturen en zorgen zij dan zelf dat ik alleen het geld terugkrijg van de kledingstukken die wel zijn aangekomen, of gaat dat voor problemen zorgen?

Wij hebben blauw en groen, echt superhandig ja :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb weleens een aantal dingen geselecteerd die ik terug wilde sturen en uiteindelijk nog iets anders erbij terug gestuurd dat ik toch niet wilde hebben en dat geld heb ik ook gewoon terug gekregen! Dus andersom lijkt me dan helemaal geen probleem :blush:

1 like

Kan ik dit jaar een nieuwe bril kopen en iets regelen zodat ik volgend jaar die 100 euries van mā€™n zorgverzekering vergoed krijg?

Ik wil deze week naar de sauna, en meestal regent het aanbiedingen, maar nu ben ik alle bekende sites langs geweest (groupon, socialdeal, ing rentepunten, vakantieveilingen), maar kan helaas niets vinden. Iemand nog op de hoogte van een goede actie waar je met korting naar de sauna kan?

Ik zag op social deal iets voor een saunadag bij Blue Wellness, is dat iets?

ah nee, dat zit helaas te ver weg! Moet vanuit Groningen komen, dus Zevenhuizen of Peize

Bij mij stelde de opticien een keer voor toen ik toevallig in november of december kwam om de helft in ene jaar te declareren, andere helft in nieuwe jaar, dus misschien als je nog even wacht dat dat wel kan?

1 like

Waar kan ik lekker warme en fluffy lange kamer-/badjassen vinden? Mag goedkoop zijn. Maar geen Primark.

Lijkt mij frauderen want ik neem aan dat de factuur van het kalenderjaar moet zijn waarin je wil declareren. Dus nee, of wachten met een bril halen.

1 like

https://www.sauna-aanbiedingen.nl/groningen

Hier staan wel wat aanbiedingen tussen, maar weet niet of het nou echt goeie deals zijn.

1 like

Oh dat wonderbox is echt verneukeratief! Daar heb ik eerder eens nietsvermoedend zoā€™n deal besteld, maar daarmee bleek je niet eens goedkoper uit te zijn (omdat het ging om avond, of ochtend entree en niet de hele dag). Maar het ziet er wel uit als een handige verzamelsite.

Haha oh nou daar gaat mā€™n tip :joy:

Ha ja het is echt heel misleidend, zo stom. Mocht er nog iemand op zoek zijn, Albert Heijn heeft gratis 2e entree!

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Veel zorgaanbieders gaan hier wel in mee hoor, dan sturen ze de factuur gewoon pas op in het nieuwe jaar en komt de factuurdatum overeen. Kan meestal wel pas echt aan het einde van het jaar, ik denk dat het nu nog te vroeg daarvoor is.

@anon45507601

2 likes

Iemand tips voor geluiddempende oortjes/oordoppen/koptelefoon wat dan ook? Ik werk sinds kort in een landschapkantoor met nog 3 anderen en ik kan me niet concentreren door het lawaai.

Ik kan ook niet goed werken met muziek maar noisecanceling zonder muziek biedt geen uitkomst vrees ik? Ik wil gewoon stilte :sweat_smile:

Ik heb de Sony WH100 Xm3 en super tevreden. Voor het optimale effect zet ik er wel muziek onder (techno of klassiek), maar ook zonder prima. Je kan zelf instellen hoeveel geluid je wil doorlaten, ik vind soms wat geroezemoes wel fijn. Als iemand naast je praat hoor je het alsnog maar veel gedempte, noise cancelling is sowieso nooit 100% (iig toen ik 'm kocht 2 jaar geleden niet, misschien inmiddels met nieuwe techniek wel).

Ik ben al afgeleid als er 10 straten verderop een blad valt maar kan hier prima mee werken in een kantoortuin!

5 likes

Ik heb deze van JBL en ben erg tevreden, ik hoef niet meer te praten met mā€™n collegaā€™s en als ik overprikkeld ben is het de ideale uitkomst haha:

Bekijk JBL E65BT NC - Draadloze over-ear koptelefoon met noise cancelling - Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/jbl-e65bt-nc-draadloze-over-ear-koptelefoon-met-noise-cancelling-zwart/9200000082610007?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

1 like

@lovewarrior en @Feather merci voor de tips! Fijn dat deze zo goed werken