Mijn energiecontract bij Eneco is half april afgelopen, dus ik heb nu een variabel contract. In de app kan ik alleen maar mijn verbruik terugvinden met de tarieven van het nieuwe contract. Ik zie nu dus ook bv. januari met de tarieven van het nieuwe contract (halve hartaanval, maar dat terzijde).
Heeft iemand dit ook gehad, en weet iemand dan hoe je kan controleren dat de ene helft april inderdaad met de tarieven van m’n oude contract wordt verrekend, en de tweede helft met het nieuwe variabele contract? Ik heb de jaarnota wel, maar daar zie ik natuurlijk maar tot de eerste helft van april op. In de nota van april wordt geen onderscheid gemaakt tussen de tarieven, ik zie enkel de tarieven van het nieuwe contract. Ik wil er best vanuit gaan dat dit vaak gebeurd en dus goed is gegaan, maar ik wil het vooral zelf kunnen terugvinden.
Overigens heb ik de klantenservice al gevraagd maar de eerste begreep uberhaupt niet wat ik bedoelde dat de app/mijn Eneco maar een contract liet zien en de tweede begon over de jaarnota waarop ik de tweede helft april helemaal niet kan terugzien.