Als je je in Almere wil begeven. Enige locatie waar ik ooit gepaintbalt heb, maar vond wel leuk.
Nee sorry
Vlakbij Rotterdam Alexander kan je paintballen. Ik kan eventueel wel vragen welke organisatie dat ook alweer was, want ik ben alleen meegereisd en heb voor de rest niet zo opgelet. Ik zal het alleen nooit meer vergeten want ik heb nog steeds een paintballvormig litteken op mijn arm.
Kan ik rode wijn uit mijn wollen jas krijgen?
Met een schaar sowieso.
Ik zou m naar een stomerij ofzo brengen, zou het zelf alleen maar erger verpesten.
Mocht het er niet uit gaan dan kan je (afhankelijk van de plek) misschien een patch of embleem erop doen?
Het zit echt overal ik ga hem maar naar de stomerij brengen op hoop van zegen
Wat kut! Ik hoop dat er nog iets te redden valt!
Ik weet wel waar NIET: in Rotterdam. Fun dustry. Afrader XL
Heeft iemand een tip voor een fijne lekvrije thermosbeker voor koffie van maximaal 250-300ml?
Mag best wat kosten. Ik ben fan van Mizu maar hun Tumblr 10 is niet lekvrij.
Ik ben van fan van Sigg!
Contigo!
Zit een dubbele sluiting op. Als je die dicht hebt kun je hem gewoon op de kop houden en van alles doen maar lekt echt niet. Niet de mooiste maar wel echt heel goed.
Ik heb nog wel een contigo die ik niet gebruik. Wil hem wel naar je opsturen voor de verzendkosten. Ik maak thuis wel een foto als je wil! Is een zilveren met zwart.
Misschien echt een hele domme suggestie, maar stel dat het nou echt niet lukt om het eruit te krijgen, kun je misschien de hele jas dompelen in rode wijn zodat de kleur overal hetzelfde is?
En ik heb ook wel eens een wollen jas geverfd met handwasverf van dylon.
Lijkt me wel een leuk experiment.
Ah wat lief, daar heb ik wel interesse in! Ik heb het merk gegoogled, is het de Pinnacle AUTOSEAL⢠Travel Mug, 300 ml die je hebt? Want dat is precies wat ik zoek qua ml.
Ik lees nu wat reviews op Amazon enzo en mensen zeggen dat het niet lang warm blijft en dat de buitenkant ook warm wordt. Vinden jullie dit ook? @Nefertiti @Luzarl
Ik vind hem juist te goed werken. Koffie blijft echt te lang heet eigenlijk, ik moet het altijd laten afkoelen voor ik het erin giet, anders kan ik pas na drie uur drinken. Buitenkant wordt nooit heet.
Ik heb hem wel al vier jaar, dus misschien is er een nieuwere versie die niet zo goed is. Hopelijk is hier iemand met een recentere versie.
Edit: oh wacht ik heb de Westloop, ik zie nu pas dat ie meer inhoud heeft. Hij is echter niet heel groot, dus misschien toch het overwegen waard om naar te kijken?
Ik gebruik hem niet omdat het na vijf uur nog kokend heet is. Ik weet niet precies welke ik heb maar ik stuur je een foto