Durf te vragen #6

Makelaar?

5 likes

Hermes Sale Assistants

28 likes

Is echt me droom om dat een dag te mogen zijn. Rijke mensen die je hielen likken voor een birkin. En dan weigeren.

16 likes

Zo’n loterijverkoper aan de deur. ‘Ja hallo mevrouw hier hebt u een gratis lot heb ik wel even al uw gegevens incl bank voor nodig nee u zit echt nergens aan vast o wacht ja toch wel veel plezier met je levenslange abonnement.’

9 likes

ja eens maar bij deze weet je al wel dat het oplichters zijn

2 likes

of ze de allerlelijkste kleur geven in hun minst favoriete model :smiling_imp:

5 likes

Ja maar ze dan eerst allemaal lelijke riemen en slippers laten kopen voordat je ze dat aanbiedt. En dan die lilluke tas.

6 likes

Het merendeel van de mensen in de coachingspiramide.

15 likes

Influencers

1 like

Ja en dan vooral de incassobureaus die schulden opkopen!

6 likes

Ja forum en instagram! Gelukkig kom je er op tijd achter

1 like

Ik had dat ook en er was ook een bestelling geplaatst die ik zelf niet gedaan had (maar dus wel binnenkwam in mijn mailbox), heb direct mijn account laten verwijderen. Dat werd heel vlot opgepakt door Zalando. Zou wel even in de gaten houden of dat bij jou niet ook gebeurt! Een wachtwoord is zo gehackt natuurlijk

3 likes

Bloedluis?

Ik ging opzoeken waarom mijn ogen in de verte slechter scherp stellen als ik lang heb zitten borduren en volgens google ben ik blijkbaar m’n ogen bijziend aan het maken door steeds te focussen op mn borduurwerk
Dit klinkt echt naar, kan dit echt? Was er niet een opticien hier op het forum?

2 likes

Echt bijziendheid durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen, maar volgens mij heeft mijn opticien ook wel eens zoiets gezegd. Goed voor je ogen is het in ieder geval niet. Advies van mijn opticien is de 20-20 regel: na 20 minuten naar iets dichtbij kijken (zoals je borduurwerk maar ook je computerscherm bijvoorbeeld), 20 seconden naar een punt ver weg kijken.

-verwijderd door moderator-

3 likes

Ja, blijkbaar worden er nu ook veel kinderen jong(er) bijziend omdat ze vaak naar een beeldscherm dichtbij (zoals een telefoon) kijken :neutral_face: Veel lezen veroorzaakt het ook.
Dat vertelde mijn optimetrist me in ieder geval.

5 likes

Dit is zo oneerlijk.

Worth it tho

11 likes

Wie zijn deze mensen? Het is van tiktak (een programma voor kleine kinderen van eerder).

6 likes

Wij kijken die aflevering tegenwoordig ook regelmatig en hebben dit al zó vaak aan elkaar gevraagd :joy: alleen hebben het nog nooit opgezocht. Dus geen idee haha. Maar ik deel je vraag.

2 likes

Aflevering 366. Favoriet door de dansende aap. :joy:

Maar wij vinden het ook zo’n gek en random stukje met die maskers.

3 likes