Ik heb een sleutelbos met verschillende grote dingen eraan (een soort tags/afstandsbedieningen voor werk, autosleutel etc) die ik bijna altijd bij me moet hebben, maar soms vind ik het handig om alleen mijn huissleutel mee te nemen in plaats van die hele bos mee te zeulen als een soort conciërge.
Ik zoek dus iets waarmee ik een sleutel aan de rest van mijn sleutelbos vast kan maken, wat vooral heel goed vast zit en niet per ongeluk open kan gaan, maar wat ook heel makkelijk eraf te halen is. Ik moet nu steeds van die ringen losdraaien en dat is echt heel onhandig.
Ik heb al zo’n haakje aan mijn sleutelbos maar dat vertrouw ik niet, ik ben bang dat het per ongeluk open gaat en ik dan mijn sleutel kwijt ben:
Ik dacht ook aan een karabijnhaak met extra draaisluiting, maar die dingen zijn zo groot en lelijk:
En ik kom dit soort sleutelhangers tegen, maar ik vraag me af of dat wel echt goed dicht blijft zitten en veilig is? Kent iemand deze? Ik zie nergens reviews
Heeft iemand nog een ander idee hiervoor, of advies over de bovenstaande opties
Oh ja en ik ben een vrek dus ik zou het fijn vinden als het niet tientallen euro’s kost.