Een diervriendelijke oplossing is ook schaaltjes azijn neerzetten, hielp bij mij uiteindelijk beter dan muizenvallen
Pepermuntolie schijnt ook te helpen. Tip als je dit probeert: niet denken āik vind de geur van pepermunt lekker dus ik spray mn huis lekker volā want die geur is sterker dan je denkt. Snap wel dat muizen wegblijven want ik had mn huis zo gepepermuntbombed dat ik er zelf ook niet meer wilde zijnš
Azijn is echt altijd t antwoord op alles
ff heel specifieke vraag: kunnen extra leden op netflix (die dus niet bij het huishouden horen maar die extra zijn toegevoegd en waar extra voor betaald wordt) de andere profielen op het account zien? en daar ook naar switchen enzo
Volgens mij wel? Ik zit op de netflix van mijn zus, en als ik de app open zie ik gewoon alle accounts staan. Ik weet niet of er verschillende opties zijn, maar ik ben zeg maar toegevoegd aan het huishouden tegen betaling.
EDIT:
Sorry zie nu dit pas . Ik sliep half denk ik haha
Ik vind m ook superfijn en gebruik m heel veel! Qua schrijven lijkt dit nog best veel op papier met een pen. Een collega had een andere (bambook ofzo?) en dan schreef je met een stiftje op een soort mini white board.
Ofwel ligt het aan de kwantums bij mij in de buurt maar ik vind het aanbod in Nederland heeeeeel groter dan in Belgiƫ ben daar onlangs goed geslaagd terwijl ik in Belgiƫ altijd met lege handen buiten kom
Ja dat kan idd. Je kunt wel per profiel een wachtwoord instellen. Onze heeft bijv een wachtwoord, ook omdat netflix op een gegeven moment bij opstarten de laatst gekeken serie ging afspelen. Dat was een beetje heftig voor de kinderen toen we Vikings keken. En nu vind ik het fijn dat mijn schoonouders niet kunnen zien waar wij naar kijken, zij zitten ook in ons account
Sorry om het verwarrend te maken, maar ik ben zo“n extra lid en ik zie alleen mijn eigen profiel.
(En waarom splitst āzoĀ“nā zo lelijk op hier?)
Hier ook extra betalend lid en zie ik alleen mijn eigen account. Ik log ik in met mijn eigen email en wachtwoord.
Voorheen toen Netflix nog niet zo streng was zag ik wel alle gebruikers, logde ik ook in met ww en mail van de hoofdgebruiker.
Ik kon ook gewoon in alle instellingen en ik kon zelfs per account bekijken wie wat wanneer heeft gekeken.
Ja dit inderdaad, toen ik nog thuis woonde zag ik de profielen van mijn ouders en broertje ook, maar toen ik ging verhuizen en Netflix van die meldingen gaf dat ik niet meer tot het huishouden behoorde ben ik extra lid geworden. Met eigen mailadres en wachtwoord en ik ben ook het enige profiel dat ik nog kan zien. Ik kon wel mijn lijst en kijkhistorie meenemen vanuit mijn oude profiel maar verder zie ik niks meer van de oude situatie. De betaling wordt wel door mijn ouders gedaan, zij zijn per maand meer gaan betalen toen ik extra lid werd.
Waarom mogen je schoonouders niet zien waar je naar kijkt?
oke thanks allen!
Typ je dit op een pc? Want op mijn mobiel wordt zoān wel normaal. Dus wellicht ligt het aan je toetsenbordinstellingen.
Meestal helpt het dan om je linker ctrl & shift tegelijk in te drukken.
Het mag wel, maar ik vind het niet fijn. Gewoon, dat is mijn gevoel erbij.
Ga dit eens bekijken, thanks! Komende week anders ook nog bij het juridisch loket informeren.
@Kusjessoldaat het gaat mij dus niet om geld terugkrijgen maar dat de lift gefixt word. Vroeg mij nog wel af waar zij dan melding heeft gemaakt?
Nee, getypt op m“n gsm, en ook zonder spaties/aan elkaar. Bedankt voor de toetsenbordtip iig!
Er staan ook wat seksdocuās/series op dus ik kan me ergens voorstellen dat dat ongemakkelijk voelt. Al denk ik zelf dan: boeien, moeten ze maar niet op mijn profiel kijken als ze daar wakker liggen.
Review van de zwembaden met warm water die we hebben bezocht:
We zijn 3x keer de Hoornse Vaart geweest, die is tot nu toe favoriet! Water is inderdaad warmer dan gewoonlijk Het peuterbad is echt heel uitgebreid, en 30 cm diep, waardoor je als ouder ook nog enigszins lekker zit. Af en toe afwisselen met het golfslagbad waar ongeveer elke 30 minuten golven zijn, leuk! De glijbaan is wel heel kort en simpel, dat is wel jammer. Maar we gaan hier zeker vaker heen, ben benieuwd naar het buitenbad als het wat warmer wordt.
We zijn ook 1x naar het Caribabad geweest, maar die vind ik niet voor herhaling vatbaar. Ik vond het best wel vies, zowel in het water als op de gewone vloer lagen allemaal haren, stofjes en blaadjes. Het water was ook een beetje melkachtig, en voelde raar aan. Verder druk, donker, weinig douches, geen grote kleedhokjes. Wel het warmste water tot nu toe, maar ik voelde me er door de viezigheid echt niet fijn!
Omdat iemand anders het wel de moeite waard vindt om te betalen voor een krant? Soms kan je in de app, zonder abonnement, het artikel beluisteren in plaats van lezen.