Durf te vragen #7

De discussie wordt voortgezet vanaf Durf te vragen #6 - #5555 door Opheliac.

Eerdere discussies:

8 likes

Heeft iemand van jullie dit al eens gehad? Kan ook geen enkele mogelijkheid vinden om contact op te nemen met uber eats.
Heb gisteren al via twitter geprobeerd, maar vraag me af of dat wat gaat doen. Bedrag terugstorten kan ook niet, want heb het zelf overgemaakt met Ideal.

2 likes

Nog nooit gehad, maar heb je een bevestigingsmail van de order gekregen? Misschien dat je daar verder mee kan komen bij Uber.

1 like

Nee, heb ik helaas dus ook niet gekregen (mailadres staat wel gewoon goed), die hele order lijkt nooit te hebben plaatsgevonden. Op mijn betaling na.

Ja heb ik al een paar keer gehad, ook met de nodige stress maar na 4-5 dagen stond het bedrag netjes weer op m’n rekening (ook via Ideal betaald).

1 like

Zonder dat je iets had gedaan? Als in geen contact gezocht of iets?

Klopt want wij konden ook niks terug zien in de app en krijg eigenlijk nooit een bevestiging, alleen na levering een afleverbon. We baalden al want dachten weg geld, en toen ineens dus na 4 of 5 dagen kwam er een terugstorting.

Aanpassing : Ik was iets te optimistisch, er zat een langere tijd tussen haha


Bij de omschrijving staat iets van refund.

1 like

Ah thanks, goed om te weten dat het in ieder geval mogelijk terugkomt. :sweat_smile:

1 like

Ik zou sowieso in de app naar help gaan en dan een random vraag aanklikken en dan doorklikken tot er een formulier is om in te vullen of een mogelijkheid om te chatten, dan heb je het iig ergens gemeld. Ook printscreen van je afschrift meesturen, evt mailtjes die je hebt gehad

6 likes

Heb inderdaad ergens :sweat_smile: iets ingevuld en naar hen kunnen sturen. Zal wel goedkomen verwacht ik.

Zijn hier mensen die ervaring hebben bij het bestellen bij Yoox.com?
Ik weet dat het een betrouwbare webshop is maar ik vraag me af hoe lang je moest wachten totdat je verzending thuis had.

Niet lang, het komt eigenlijk altijd vroeger dan de voorziene leverdatum.

2 likes

Heeft iemand een idee waar ik pillendoosjes kan kopen voor 7 dagen, ochtend en avondvakjes? In een fysieke winkel…

1 like

Wibra

3 likes

@Lemongrab oh top allebei! Nooit aan gedacht. Ga morgen even kijken. Dankjulliewel

2 likes

Action heb ik het ook weleens gezien trouwens!

2 likes

Xenos heeft deze:

1 like

Bij de apotheek hebben ze ze ook!

1 like

Kruidvat, daar heb ik die van mij vandaan.

1 like

In dat nummer Schultenbrau van Donnie en Chantal Jansen, weet iemand welk nummer diezelfde melodie heeft wanneer Chantal voor het eerst in het Duits begint te zingen? Het triggert iets bij me, maar ik kom er niet uit.

2 likes