Durf te vragen #8

Ook vaak met een etentje, of het nou een lunch is of een diner. En idd vaak met anderen, toch het allerleukste

Heb eigenlijk nooit iets gekocht, bedenk ik me nu je het zo zegt. Nooit aan gedacht ook haha. Met m’n eerste salaris kocht ik iets voor mijn moeder.

5 likes

Ik zag een keer bij iemand die (vantevoren) flessen wijn/champagne had gekocht en daar het doel op had geschreven.

Bij het behalen van het doel ging de fles open.

Maar voor mijzelf “vergeet” ik het vaak te vieren

1 like

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het officiële kortingscode- en (spaar)actietopic

Inderdaad met wat lekkers te eten (lekker restaurant met man / vriendinnen) en sowieso altijd een massage boeken! Heerlijk.

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Wijn!

Weet iemand welk merk dit glas is?

Het merkje is een S met een soort v’tje en een stipje erboven

2 likes

Lijkt voor mij op spiegelau! Helemaal met dat v’tje en stipje

3 likes

HELD! Dankjewel

2 likes

Stopt Etos met het verkopen van Aussie producten? Weet iemand dat? In de winkel was het er gisteren niet, ik kan nog ff bij een andere etos kijken. Op de site is alles uitverkocht.

Ik heb Aussie ook al lang niet meer gezien bij Etos en ook niet bij Kruidvat. Al maanden niet meer. Ik denk dus dat het hier niet meer verkocht wordt maar ik kon er ook niks over vinden.

1 like

Hmm ja ik denk dan dat Etos het helaas niet meer verkoopt. Vraag me af waarom, ik dacht dat het wel een vrij populair merk was.

2 likes

Ik zag het hier in de opruimbak liggen. Niet alle soorten maar wel een aantal.

3 likes

Bij de normal wordt het wel nog verkocht

2 likes

Er is een deel uit gegaan ja, maar we verkopen nog wel een paar producten. Ligt wel aan de winkel, want kleinere winkels hebben een minder groot assortiment dus wellicht helemaal geen aussie meer

3 likes

11 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: (Show je) schoenentopic

Zo, duurde ff tot in me opkwam dat er een conditionermerk was met die naam en niet alleen trainingspakken haha

5 likes

8 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het ‘help ik zoek’-topic

Whaha jesus, ik sterf nog liever dan dat ik daarin moet rondlopen.

1 like

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het ‘help ik zoek’-topic

Hij is nu te bestellen op de website!

Ik zag het toevallig net en toen ging ik op het forum zoeken naar reviews en toen zag ik jouw bericht :slight_smile:

4 likes