Durf te vragen #8

De discussie wordt voortgezet vanaf Durf te vragen #7 - #5432 door Mrs.Fraser.

Eerdere discussies:

5 likes

Weet iemand hoe je hier enigzins makkelijk aan kunt komen? (ik zag een NL delicatessenwinkel die het heeft, maar die verstuurt pas bij 25 euro en dit zakje is 2 euro. En van de site van de maker zelf en daar is versturen 20 euro.)

Had je deze al gevonden?

Edit: Ohh sorry dit is die van min. 25 euro zie ik nu, nevermind!

1 like

Iemand die in/bij Eindhoven woont en zo’n zakje voor je wil kopen en opsturen? Dat is al een stuk goedkoper.

2 likes

@Hippe_kikker ik heb hele zooltjes. Moest je sandalen vinden mag je ze showen :grinning:.

2 likes

Ik heb uiteindelijk voor deze gekozen. Wel wat sandalen gepast waar voetbed uit kon maar die passen allemaal niet bij mijn voeten. Deze zitten heerlijk. Ik draag mijn ‘slechte’ sandalen dan op dagen dat ik wat mooier wil zijn ofzo, en voor comfort en stevigheid deze :blush:
Grote kans dat die sandalen bij jou beter zitten hoor, ik heb absurd moeilijke voeten. Vanaf mijn heupen naar boven ben ik normaal zeiden we al grappend in de winkel.

3 likes

Fijn dat je geslaagd bent!

1 like

Ik heb een nieuwe ventilator nodig en tijdens het zoeken dacht ik opeens: zou je de bladen van een duux whisper op een normale ventilator kunnen zetten en zou ie dan ook zo stil zijn? :eyes:

1 like

Nee, helaas :frowning: Was wel een goeie geweest!

Is Odido echt zo kut?? Ik wil net gaan overstappen (thuisinternet/glasvezel) maar nu zie ik ineens die Radar aflevering van 2 dagen terug dus nu twijfel ik :weary:

Ik heb nooit echt ergens last van gehad volgens mij. Heb mobiel, thuis internet en tv. Maar misschien maakt het uit als je nieuw klant wordt? Ik was al klant bij Tele2 voor mobiel en de rest T-mobile.

2 likes

Wat zegt Radar er over dan?
Ik heb nog nooit problemen gehad met Odido, zowel mobiel als internet

3 likes

Ik zit ook al jaren bij Odido (of nja eerst Tele2 dus) en vind het prima maar heb nog nooit de klantenservice hoeven te bereiken (die blijkbaar slecht is). En de slechte service zou met name om thuis-internet gaan. Ze zijn helaas wel de goedkoopste

Nooit problemen mee gehad, ik was wel al klant bij tele2 en t-mobile toen het Odido werd

Edit: bij mijn verhuizing bleek dat er iets mis was met de aansluiting, ik ben toen goed en snel geholpen door de klantenservice dus ook daar geen slechte ervaring mee

Ja. De wifi verbinding doet het om de haverklap niet. Ik heb een paar dagen geleden m’n abonnement opgezegd, had het nog niet gezien bij radar maar ik was het echt zat

2 likes

Long shot maar weet iemand of je met een bepaald programma (of gratis software of app)
een wereldkaart kunt maken?
Ik moet voor werk iets uitwerken adhv een paar scenario’s, die elk voor verschillende landen gelden. En leek me heel cool als niet-IT queen als ik dat adhv een wereld kaart zou kunnen maken, waarbij ik die landen steeds selecteer? Dus als het ware een kleur plaat maak haha.
Bestaat zoiets?

1 like

Google my maps misschien? Of datawrapper?

4 likes

Zijn er meer mensen met netwerkproblemen in de omgeving van Utrecht? Tv en internet van Ziggo ligt er helemaal uit en 5G van Odido is enorm traag op dit moment.

1 like

Ik zit er al jaren (T-mobile) en het werkt perfect.

1 like

Hier nergens last van en heb Ziggo en Odido.

1 like