Durf te vragen #8

Hangt ervan of het een fysieke bon is of niet, maar de meeste post verwacht je toch snel

2 likes

@AutumnStorm @CarrieBradshaw @Mette12 thanks voor de input, heb alsnog gemaild. Het gaat om een online bon en ze zeggen maandag klaar te zijn :+1:

1 like

11 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Sollicitatietopic #2

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Haar/ kapsel topic #2

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF

Ik hoorde vanmorgen op radio 1 over een site of onderzoek oid dat een score geeft aan social media. Dus bijv X is rood omdat van Musk en Musk is vriendje van Trump enz, nouja zoiets maar dan met duurder taalgebruik wrs. Maar nu kan ik het dus nergens meer terugvinden, heeft iemand een idee?

toevallig het jaarlijkse social media onderzoek v an Newcom? Las daar vandaag wat over

2 likes

Dankje! Interessant om te lezen maar volgens mij niet helemaal wat ik bedoel. Ze hadden het echt over een soort stoplichtmodel en daar noemen ze dan ook social media die dus wel oke zijn en waar je dan evt naar kan overstappen

2 likes

Het was de waag futurelab
Tenminste noemde ze dat in hun fragmentje

3 likes

Ik weet niet of je dit artikel kan lezen (zonder abonnement) maar Marleen Stikker van de Waag noemt dit model.
Artikel Volkskrant

2 likes

Bedankt, ook @Mette12 en @Swelgje, dit helpt me een heel stuk in de goede richting!

3 likes

Ik wil m’n vaarbewijs halen.

Heeft iemand ervaring met een online cursus?

1 like

Het enige wat ik je als tip kan geven is 1 en 2 te halen. Want met 1 mag je niet overal komen met je boot.

3 likes

Ik heb hem gehaald via snel je vaarbewijs

2 likes

En dan alleen 1? Of ook 2? En viel het je mee, of toch tegen?

1 like

Ik heb 1 gehaald via onlinevaarbewijs.com (via Groupon) omdat het me leuk leek, heb daarna alleen nog niet gevaren :sweat_smile:.

Het was meer theorie dan ik op voorhand bedacht had, maar ik heb in een week alles 1x doorgenomen, aantekeningen gemaakt en deze geleerd en daarna m’n examen gedaan. Dat viel me uiteindelijk heel erg mee!

5 likes

Haha, jammer dat je nog niet gevaren hebt! Ik ga eens kijken op Groupon. Thx voor de tips so far!

2 likes

kan het even niet terugkijken/luisteren maar misschien is dit het fragment? Stand.nl: ‘Overweegt u te stoppen met sociale media?’ | NPO Radio 1

is iig van gisterochtend

2 likes