Durf te vragen #8

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Leuke/handige apps voor je telefoon

Iemand een idee wat voor spin dit is?

Edit: ok ok ff in spoiler

6 likes

Gadver.

3 likes

Een grote

10 likes

Eentje die in een spoiler hoort

17 likes

Haha sorry geen rekening gehouden met tere zielen 🩵

17 likes

Tere zielen? Gewoon tering grote gore foto.

1 like

Valse wolfsspin denkt Google Lens. En ik denk het ook zo te zien.

Zit ie in je huis?

2 likes

Jaa inderdaad, ik wil Kwantum gordijnen dus ga maar gewoon naar de winkel, kan ik ook niets verkeerd doen haha

2 likes

Ja ik heb dus nog niet besteld en de meetinstructies gelezen maar er staat niet specifiek iets in over mijn vraagstuk. Ik ga maar gewoon naar de winkel, lijkt me het makkelijkst!

2 likes

Ja, die had ik ook gevonden maar twijfelde omdat hij wel die vampier heeft maar niet de zwarte vlek eronder. Maar denk dat je gelijk hebt!

Hij zit idd in huis en heb misschien ook al een baby gespot… Vind spinnen eigenlijk altijd wel mooi/fascinerend maar denk dat ik deze wel even uit ga zetten.

1 like

Kwantum heeft een inmeetservice, kostte destijds €35 en als je dan gordijnen koopt vervalt die €35 dus dat vond ik het echt meer dan waard! Mochten er dan dingen toch niet kloppen heb jij het iig niet fout gedaan.

4 likes

Dan moet je op zoek naar het nest want alleen die grote uitzetten heeft dan geen zin

1 like

Ja, snap ik, maar dat zit waarschijnlijk ergens in een kier verborgen. En misschien was dit wel de eerste/enige dus beter wel even verhuizen

3 likes

Ja hopelijk was de vermeende baby wat anders
Ik heb het gehad met een andere soort en ze bleven maar komen echt het lijkt alsof ze niks nodig hebben om van te leven ook

Als het een soortgelijke spin was, maar dan kleiner kan het ook zijn dat dat het mannetje was. Baby’s komen uit de eierzak en zijn meestal met honderden!

2 likes

In principe moet je spinnen laten zitten omdat het verwijderen van een spin zorgt voor meer voeding voor andere spinnen, die dan weer voor meer nieuwe spinnen zorgen! En ik denk graag dat ze mijn planten beschermen tegen andere insecten

2 likes

Ik snap wat je zegt maar het nest zat hier bij de voordeur dus elke keer als je binnen kwam of wegging moest je je daar een weg door banen
De gemiddelde spin aan het plafond heeft hier een goed leven

1 like

Is er iemand een beetje bekend met/in het concertgebouw? Ik wil er heel graag eens heen maar wist al niet zo goed waar te beginnen. Nu heb ik iets gevonden dat me tof lijkt maar het is in de kleine zaal. Is dat ook al echt leuk en mooi of zou je zeggen van nee je moet wel echt de grote zaal meemaken als je de full experience wilt?

1 like

De grote zaal is natuurlijk fantastisch, zeker als je er voor het eerst komt, maar de kleine zaal is ook erg mooi! En akoestisch ook goed.

2 likes