Durf te vragen #8

Ipv appen gewoon bellen. Dan heb je meteen antwoord.

8 likes

Yo ken je nou wel of niet, moet een borrel plannen en op tijd doorgeven aan de rest.

En als ze het dan niet weten of nog niet kunnen zeggen, dan gewoon doen wat jou het beste uit komt.

Of bellen inderdaad, altijd een optie.

25 likes

Bellen doen we eigenlijk nooit en gevoelsmatig leg ik er dan alleen nog maar meer gewicht op.

“Ik ga datum x doen en wil dat morgen vastleggen, maar als jij dan niet kan, doe ik alsnog y, dus laat het dan even weten.”

13 likes

Gewoon vragen of ze het al weten en ik vind dat echt totaal niet pusherig hoor! Ze zijn het waarschijnlijk vergeten en jij wacht op antwoord dus echr niet raar dat je dat nog een keer vraagt.
Zo werkt het leven toch gewoon?

4 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Trouwtopic

Waar kan ik online het goedkoopst een A5 flyer laten printen voor een oplage van 100 stuks?

Help @Xiomara waarom is het grappig?

Sorry het is zo’n algemene vraag en ook afhankelijk van verschillende factoren, denk dat je beter kung Googlen ipv het hier vragen

9 likes

Ik heb uiteraard gegoogled, en ik kom echt 100 verschillende sites tegen, vandaar dat ik 't hier vraag.
Ik hoopte op iemand die al die sites al een keer had vergeleken en met een tip kon komen.

1 like

Zo specifiek wel… kies er gewoon eentje. Als dit niet iets is wat je maandelijks gaat doet maakt die paar euro toch niet uit.

5 likes

Het is voor een vereniging met beperkt budget.
Maar bedankt voor je advies.

1 like

Heeft vereniging zelf een printer? Zijn maar 50 a4, flyer papier kan je ook kopen en zelf afdrukken!

3 likes

Dus eigenlijk vraag je nu aan het forum om deze berekening voor je te doen?

6 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het tanden/tandarts topic

Nee?

3 likes

Of het de goedkoopste zijn weet ik niet, maar ik heb wel ervaring met drukwerkdeal en reclameland en dat werkt prima.
Maar je oplage is erg klein en dat is (in verhouding) duur, vaak is een copyshop in je stad/dorp/wijk dan goedkoper en heb je het sneller in huis/kun je het de dag erna ophalen.

3 likes

Als ik dingen wil drukken/printen gebruik ik altijd studenten drukwerk.nl . Weet niet of die voor flyers ook het goedkoopste zijn, maar voor veel paginas printen zijn ze goedkoper dan alles bij mij in de stad.

4 likes

Ja dat ligt echt aan meerder dingen, welk papier, kleur, dubbel etc. Wat over het algemeen wel een tip is, is om bij de prijzen van posters te kijken en dan a5 formaat, is vaak goedkoper dan flyers. Geen idee waarom. Voor kleine oplage is drukzo vaak redelijk goedkoop. Voor zo’n oplage zou ik ook eens bij een copyshop informeren.

2 likes

Dankjulliewel! Het is jouw eerste optie geworden!

3 likes