Ik snap het bedankt voor je uitleg dat is inderdaad wat ik fout deed, ik snapte de komma al niet na 73, maar dacht misschien is dat fout, dat wist ik niet.
Het is dat ik ongeveer weet wat de waarde moet zijn dat ik daarom wilde weten, wat klopt hier niet
Wat voor soort stickers zijn die dikke herbruikbare smiles stickers van de jumbo? Dus als ik die wil hebben in andere printjes waar kan ik dan op zoeken?
vaak worden ze gewoon herbruikbare stickers genoemd. Hier op zoeken werkt vaak al goed. Anders kan het nog statisch genoemd worden.
Hm ja ik vind dan wel wat maar niet precies hetzelfde materiaal en veel van temu/ali.
Leuk zijn ze he!
Djeco heeft van die herbruikbare stickers die ik er qua materiaal op vind lijken, die van djeco zijn alleen iets dikker
Zijn raamstickers misschien hetzelfde idee? Die zijn in elk geval opnieuw te gebruiken, geen idee of daar tegenwoordig een print op zit trouwens
Nee die zijn heel dun en gaan snel kapot bij het eraf halen, rollen steeds op, kunnen ook niet goed op een kast of deur ofzo, of een fiets of overal waar ze op geplakt worden door een kind
Ja, deze wilde ik ook tippen!
Vinyl stickers? Denk niet zo dik maar zou moeten werken. Veel stickermakers gebruiken dat ook
Ah jammer, ik dacht misschien is de kwaliteit tegenwoordig beter
Zitten hier oppervlaktes van je kinds gading bij?
Dan is dit denk ik wel iets:
En heb je hem gehaald?
Ik wil een setje schmink aanschaffen. Graag van goede kwaliteit en iets wat ik meerdere jaren kan blijven gebruiken. Online werd voornamelijk Kryolan aangeraden. Is een set van Kryolan het waard of zijn er ook goedkopere kwalitatief goede opties?
Als je het op regelmatige basis gaat gebruiken zou ik het zeker aanraden, wil je het 3x per jaar gebruiken is het zonde van je geld.