Ik voel me echt dom maar misschien kan iemand hier me meer duidelijkheid geven.
Als ik vnd 73.310,00 omreken via google is het vietnamese dong en omgerekend nog geen €3.
Dit strookt totaal niet met de waarde van het horloge dat ik googelde. Dat geeft verder niet maar ik ben benieuwd wat ik dan over het hoofd zie?
Het is 73.000.000 dong denk ik, niet 73.000
(Jemig zelf ook dikke error met die punten en nullen)
Thanks maar nu wou ik m’n hoofdrekensom bevestigen maar geen enkele omreken website lijkt dit aan te kunnen dus, net als toen ik invoerde zoals ik postte.
Edit: en ik vind dat kut want het is waarschijnlijk een user-error
Heh? 73000000 dong is toch 2732 euro, dan kun je googlen.
Nou ja daar faalde ik dus in! Maar dankjewel in ieder geval
Edit: ik snap het nu als ik letterlijk google op 73000000 dong in euro krijg ik dat inderdaad als resultaat. Ik probeerde omrekenen met 73.310,00 als eerste, na jouw bericht 73.000.000 vnm naar euro en kreeg ik weer niks haha. Dat was wat ik wilde weten ook, wat doe ik nou verkeerd.
@Banananana
Je gebruikt punten en komma’s.
In NL doen we een punten voor duizendtallen en een komma voor decimalen, maar in veel landen is het juist komma’s voor duizendtallen en punt voor decimalen. Dus het bedrag uit je screenshot zou op een Nederlandse site 73.710.000 zijn. Er zitten geen decimalen in.
Ik snap het bedankt voor je uitleg dat is inderdaad wat ik fout deed, ik snapte de komma al niet na 73, maar dacht misschien is dat fout, dat wist ik niet.
Het is dat ik ongeveer weet wat de waarde moet zijn dat ik daarom wilde weten, wat klopt hier niet
Wat voor soort stickers zijn die dikke herbruikbare smiles stickers van de jumbo? Dus als ik die wil hebben in andere printjes waar kan ik dan op zoeken?
vaak worden ze gewoon herbruikbare stickers genoemd. Hier op zoeken werkt vaak al goed. Anders kan het nog statisch genoemd worden.
Hm ja ik vind dan wel wat maar niet precies hetzelfde materiaal en veel van temu/ali.
Leuk zijn ze he!
Djeco heeft van die herbruikbare stickers die ik er qua materiaal op vind lijken, die van djeco zijn alleen iets dikker
Zijn raamstickers misschien hetzelfde idee? Die zijn in elk geval opnieuw te gebruiken, geen idee of daar tegenwoordig een print op zit trouwens
Nee die zijn heel dun en gaan snel kapot bij het eraf halen, rollen steeds op, kunnen ook niet goed op een kast of deur ofzo, of een fiets of overal waar ze op geplakt worden door een kind
Ja, deze wilde ik ook tippen!
Vinyl stickers? Denk niet zo dik maar zou moeten werken. Veel stickermakers gebruiken dat ook
Ah jammer, ik dacht misschien is de kwaliteit tegenwoordig beter