Durf te vragen #8

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Forum: meld problemen hier

Heeft toevallig iemand toegang tot de online editie (dus de PDFs, niet de online artikelen) van… het Reformatorisch Dagblad? Asking for me

2 likes

Bedoel je dan dat je de krant zelf online door kan bladeren? Want zo te zien kan ik dat maar ik weet niet of dat is wat je zoekt.

Ja! En dan daar pagina’s van kan downloaden ofzo? Zodat ik ze zelf kan opslaan bedoel ik.

Wat bedoelen mensen met de booskijkende smiley hier op het forum? Zie dat soms op normale posts en snap niet dat iemand daar boos over is? De duim snap ik inmiddels (ik gebruikte die hiervoor niet passief agressief), maar de boze??

2 likes

Ik heb het idee dat deze vaak per ongeluk wordt gegeven door een scrollende vinger.

7 likes

Ik denk ook per ongeluk. Ik doe het zelf af en toe eens, maar doe het uiteraard ook weg als ik het zie.

1 like

Dit soort kleine “vriendjes” komen wij ineens tegen na de afgelopen dagen… wie weet wat dit is en het belangrijkste: hoe komen we er vanaf? :weary:

3 likes

Lijken op rupsen van een nachtvlinder, weet even niet welk soort

Ja heel gek wij hebben ze ook de hele tijd in huis

5 likes

Ja bij mij ook, door het dakraam komen ze dus blijkbaar zitten ze op het dak bij mij

2 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Is de rups van de huismoeder (vlinder).

“Gelukkig” dat ik niet de enige ben. Was al bang dat ik hier een of andere plaag heb

1 like

Rups van een nachtvlinder lijken lichter van kleur. Ik kwam dit tegen:

En anders even uploaden in waarneming.nl. Dan geeft ie aan wat het is.

3 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Parfumtopic

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Weg in eigen land

Heeft iemand hier ervaring met het vooruit boeken van een Uber? Ik moet vannacht/morgen heel vroeg van Amstelveen naar Schiphol, maar zit precies tussen het nachtOV en dagOV in waardoor ik met het OV óf meer dan een uur te vroeg ben óf echt nét te laat.

Ik heb dus nog nooit een uber genomen vanaf hier dus echt geen idee of ze hier veel beschikbaar zijn (zal vast wel want 10 minuutjes van de luchthaven af). Maar hoe werkt dat met vooruit boeken? Heb je dan gegarandeerd een rit of wordt ie ook nog wel eens last minute geannuleerd?

Je hebt niet gegarandeerd een rit. Ik bestelde regelmatig ubers vooruit en dat ging altijd vlekkeloos maar ik heb 1x gehad dat ik ‘s nachts alsnog steeds geannuleerd werd :thumbsup: ik boek sindsdien altijd via tca een taxi naar schiphol want die komen gegarandeerd

2 likes