Oja hier zitten wel wat leuke bij ja. Die zag ik in de winkel niet, dus thanks
@Knipschaartje dit is niet helemaal wat ik zoek, toch wat hoger en iets minder print haha. maar thanks voor het meezoeken
Oja hier zitten wel wat leuke bij ja. Die zag ik in de winkel niet, dus thanks
@Knipschaartje dit is niet helemaal wat ik zoek, toch wat hoger en iets minder print haha. maar thanks voor het meezoeken
Zie dat je voorbeeld wel gewoon tot maat 40 gaat, ookal zijn het kindersokken. Kan je dat niet gewoon doen?
Zeeman, Primark, voor mijn gevoel liggen dit soort sokken vrijwel overal.
Edit: bij Decatlhon heb ik ook weleens van dit soort sokken gekocht
Zeeman had deze 3 weken geleden sowieso niet, alleen enkelsokken.
Ja dat dacht ik ook, maar was gisteren een rondje door de stad en zag ze dus nergens haha. Maar nu goede tips gekregen, dus gaat lukken!
Ik heb twee vakantiegerelateerde vragen:
Dat komt doordat DEET een afwerende stof is, en door je in te smeren komt dit uiteindelijk ook bij je zenuwstelsel etc, dit kan leiden tot een reactie die hetzelfde is als bij verhiftiging
Hoe langer je blootgesteld bent aan de stof hoe groter de kans wordt op de vergiftiging, vandaar dat het afgeraden wordt het langer dan die 10 uur te gebruiken
Meestal is het advies 1x per dag voor in NL, maar voor de ātropenā 2x per dag. Dus misschien zit het verschil daarin.
Kan je deze vragen niet beter aan de producenten van de producten voorleggen? De klantenservice zou dit moeten kunnen zeggen.
Goede, had ik niet aan gedacht haha. Dacht misschien de GGD nog te contacten maar stuur ze zelf wel even een berichtje. Thnx
Je kunt beide doen, GGD is ook een goed idee. En misschien hebben die ook nog wat andere tips.
Weet iemand hoe ik uit deze vreselijke loophole kom? Ik kom niet meer via de browser in Facebook (zakelijk nodig helaassss). Ik heb op geen enkele verificatie app een melding of code en als via een andere browser inlog - wat in die melding staat - krijg ik exact hetzelfde issue.
Helaas kun je op mobiel die tweestapsverificatie niet uitzetten š«
Ik heb het ook nodig voor mijn werk, heb de tweestapsverificatie via sms, maar krijg de code ook nooit in 1x, moet hem altijd meerdere keren laten verzenden, soms krijg ik hem bij de tweede poging, maar vaak pas bij de derde of vierde. Misschien meerder keren op dat Code verzenden klikken en dan hopen dat hij wel verschijnt in een verificatieapp? Of heb je dat al geprobeerd?
Ik heb laatst boodschappen besteld bij AH voor een feestje. Nu was er best wat drank over. Weet iemand of je dat terug kan brengen in de winkel? Ik ben niet zoān drinker dus zonde als dat niet op gaat.
Zou even met je plaatselijke AH bellen. Er zijn er wel die dit doen (zo lang de flessen etc. dicht zijn uiteraard), maar weet niet of ze dat allemaal doen.
Ja al geprobeerd⦠zit al dagen te kutten in de hoop dat het lukt, maar helaas.
Heeft iemand onlangs iets gekocht bij Zara Home online? Ik wil iets kopen, maar ik kan de bestelling niet afronden, moet mijn adres controleren, wat klopt en dat herhaald zich telkens. Kom geen stap verder. Herkenbaar? Ga morgen wel ff de klantenservice benaderen maar grrr