Mijn aangekochte supermarkt komkommers hebben de laatste tijd hele tijd dit. En krijg het niet gegoogled wat het is… iemand hier een idee?
Te koud/ bevroren geweest
Is bevroren. Ligt misschien tegen de achterkant van je koelkast aan?
jeetje wat een snelle antwoorden allemaal
![]()
@macchiato @Evert thanks. Gelijk naar de koelkast gelopen en er is kennelijk wat tegen de temperatuur knop van de koelkast gekomen idd. Hij stond op zijn koudst dus dat kan het goed geweest zijn. Thanks voor de snelle antwoorden. Ik had het op meerdere dingen gegoogled maar zag niks.
Ik heb albert heijn premium en ik dacht dat mijn bonuskaart eerst goudkleurig was als ik hem opende in de app (om te scannen) en nu is hij gewoon oranje? Hebben andere mensen dat ook die premium hebben?
In de app zelf staat wel nog dat ik premium heb.
Yes bij mij is hij ook oranje (met premium). Heb er eigenlijk nooit op gelet welke kleur het was
Bedoel je alleen dat randje om de barcode heen, of de hele kaart? Ik heb geen premium en mijne is blauw met een oranje randje.
Mijne is ook oranje. Heb wel gister mijn app geupdate, misschien heb jij nog oudere versie?
Nee heb ik ook, maar rechtsboven staat dat poppetje voor je profiel en daar staat wel een gouden kroontje bij.
Als ik op m’n telefoon naar links swipe met die widgets is het nog wel goud
Ik ben op zoek naar nieuwe sportshirts die wijd en wat langer vallen, liefst met een v-hals en die sneldrogend zijn. Iemand tips?
Ik heb 2 sportshirts van h&m van de mannen afdeling. Die vallen sowieso wat langer en ook wijd, ze hebben alleen geen v-hals.
Het is deze iig, ze hadden ook een loose fit variant maar die zie ik niet meer staan nu. Vind deze echter ook gewoon los vallen als je maat groter besteld.
Omg wat een goed idee, van de mannenafdeling! Nooit aan gedacht
Even een vraagje aan @babushkababy , @Sanseveria en @Vloeistof ! Ik zag via de zoekfunctie dat jullie de Ona Soft Bag hebben van Ölend. Ik wil deze graag aanschaffen maar ben benieuwd of jullie er blij mee zijn en of hij mooi blijft?
Heb die inderdaad ook! Voor vrouwen is alles altijd zo strak en met pech ook nog cropped. Deze is top!
Ik ben er heel blij mee! Ik gebruikte hem eerst als luiertas en nu als werktas met laptop e.d. erin. Vind hem voor beide erg handig. Altijd met gewoon het lange hengsel, heb hem nog nooit gebruikt als backpack. Hij blijft mooi vind ik en wat ik ook fijn vind is dat hij water resistent is. Hij kan dus tegen een (klein) regendrupje. Ik heb de oranjerode, erg mooie kleur. Je ziet hem nu echt veel hier in de stad trouwens!
Aah goed om te horen! Ik wil hem als handbagagetas meenemen en daarna voor werk gebruiken. Ik zit te denken aan de lila!
Ik dacht vanmorgen toevallig nog; de lila zou ook erg leuk zijn bij de outfit van vandaag, haha! Dat lijkt ook echt een mooie kleur vind ik.