Durf te vragen #8

Hahah ja daar zijn ze wel streng op, zo vaak dat tasje nog bij die trolley in moeten proppen.

3 likes

Ik vond ze nu heel streng geworden… dus hij moet inderdaad in de grote passen. Ze hebben bij ons meerdere mensen uit de rij gepikt, bijv. een vrouw die een kleine schuine handtas om had hangen.

3 likes

Waar vind ik (plussize) zwarte broeken die Ʃcht zwart blijven? Heb de laatste maanden zo veel broeken gekocht die na 3 keer wassen (met wasmiddel voor zwarte was???) vaal worden en dat is zo lelijk. Prijs maakt me bijna niet meer uit.

1 like

Oh hier loop ik ook tegen aan! Zo zuur! Heb nu een van MS. Prachtig model maar kleur is al helemaal verlopen terwijl ik hem misschien 3x heb gewassen?

Ja MS heb ik nu ook aan en na 1x wassen al verlopen, heb ze gemaild want vind het echt zonde. Echt jammer want ze zitten super lekker 🫠

Ik doe al een paar jaar met een zwarte broek van Norah! Ligt wel mede aan de stof (geen natuurlijke stof en glad, travelstof of zoiets) en ik was hem zo weinig mogelijk. En als ik hem was dan gebruik ik maar een miniem beetje zeep, liever zelfs helemaal geen zeep. Ik was hem ook het liefst apart, hoe meer stukken tegelijk in de was hoe meer wrijving en dus hoe meer slijtage (maar dat laatste is mijn theorie en kan wel dikke onzin zijn)

2 likes

Op hoeveel graden was je die broek?

1 like

30, soms 20. Iig niet warm en doe ze ook niet in de droger.

1 like

Miss kan je ze proberen te verven? Geen idee of het werkt hoor maar ik heb zelf wel eens iets geverfd en dat bleef heel mooi. @kali verf jij niet vaak je kleding of heb ik dat niet goed onthouden?

1 like

Misschien kapten & son?

Ja daar heb ik ook aan zitten denken, maar ik ben dan wel bang dat ik iedere 3 wasbeurten zo’n Dylon ding moet gebruiken en daar heb ik dan ook weer niet zo veel zin in.

2 likes

Ik heb een zwarte broek van Noisy May die echt goed zwart blijft! Nadeel is wel dat hij snel dun wordt tussen de benen, maar dat scheelt per persoon of je daar snel last van hebt volgens mij.

1 like

Kreeg toevallig reclame voor deze. Is dat niet wat?
Gymshark Sleek Backpack - Black | Gymshark1vx46cs_up*MQ…&gclid=CjwKCAjw_Na1BhAlEiwAM-dm7BntylVH_GEZRS4I9XnRT6Tz7gdlQKEcuNJZelI6yJ-iHSmxVtBYHBoCUvAQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

2 likes

Ik woon sinds een aantal maanden met mn vriend in een nieuwe stad, en heb hier nog steeds niet echt mensen ontmoet dus wil eigenlijk bij een sportvereniging om mensen te leren kennen en wat meer sociale contacten op te bouwen. Nou heb ik alleen gehockeyd op de basisschool en daarna heb ik alleen maar solo hard gelopen dus ik ben niet al goed in een sport waardoor ik makkelijk bij een vereniging kan.

En ik vroeg me af hoe raar het is om als iemand die nog nooit heeft gevolleybald of geroeid of getennist te beginnen met zo’n sport op mn 28e
Want het voelt wel een beetje late to the party, maar ik denk wel dat dit een van de beste manieren is om mensen te leren kennen, maar kan dit goed? Of is het raar?

Zijn er nog veel mensen die rond die leeftijd beginnen met een (team)sport bij een vereniging?

3 likes

Echt niet raar hoor, gewoon doen!

5 likes

Zeker gaan doen!

In mijn softbalteam zitten vrouwen die op hun bijvoorbeeld 45e nog zijn begonnen.

4 likes

Bij tennis is het zeker niet raar, daar beginnen heel veel mensen laat mee

4 likes

Ipv tennis zou je misschien ook kunnen gaan padellen! Daar beginnen nog heel veel mensen op wat latere leeftijd mee en je kan dat met een beetje balgevoel redelijk snel leren

3 likes

En los van dat het leuk is een nieuwe (team)sport te gaan doen, kan je misschien ook bij een atletiekvereniging, een looptraining of op zoek naar een lokaal (recreatief) hardloop clubje? Heb het idee dat dat steeds meer leeft (zelf geen ervaring mee).

3 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)