Durf te vragen

Als je bij mij op de bruiloft zou komen zou ik dit totaal niet erg vinden! Zou het zelf namelijk ook zo doen. Bruidspaar heeft het wrs toch te druk met anderen, dus dan sta je daar alleen

Bij mij wordt hij dan te krap

Heeft iemand ervaring hier met de shampoo/verf van Maria Ni.la? (@Rozecoupeschaar) Kan ik daar bruin haar mee roze verven? Ik ben bijna zo ver dat ik gewoon naar de kapper ga hoor maar toch nog een poging wagen tot een goedkoper alternatief.

Ik niet helaas!

Bedoel je de colour refresh met dat pompje of echt kleurshampoo?

Nee die shampoo. Ken je die? Ik wil namelijk geen barbieroze haar maar gewoon een vleugje

Zijn er hier forummers die ervaring hebben met het volgen van een deeltijd masterstudie naast een fulltime baan? Ik ben het sterk aan het overwegen, maar ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen mbt werkdruk, hoeveel tijd je bezig bent (verschilt natuurlijk per studie) etc.

Deze toch? Dat is geen shampoo, maar een soort masker met kleur erin waarmee je je haar tijdelijk kunt verven of een vervaagde kleur weer kunt ophalen. Dat heb ik in het verleden weleens gebruikt.

Maandag begint de Ramadan. Is er een bepaalde uitspraak / zegswijze waarmee je iemand succes wil wensen of wil erkennen dat diegene er aan begint? Het equivalent van Eid Mubarak maar dan voor het begin van de vastenperiode dus. :slight_smile: ‘Fijne Ramadan’ is misschien niet helemaal gepast, of kan dat wel?

@Madrid ik tag jou even als dat mag

Wie is die mevrouw die naast de koning staat tijdens de dodenherdenking? Ik bedoel niet Maxima uiteraard.

Gerdi Verbeet. Voorzitter 4/5 mei commité.

4 likes

Dankje!

1 like

Toepasselijke username!

1 like

Ik zoek een kook-/bakworkshop voor kinderen. Voor volwassenen zijn ze er genoeg (waar je je ook alleen of met zn 2 voor kan inschrijven), maar voor kleuters vind ik ze alleen in de vorm van een kinderfeestje. Iemand suggesties (liefst ergens in de Randstad…)??

Het kinderkookcafé in Amsterdam organiseert bakworkshops voor kinderen.

Ooohh leuk!! Yay dankje!

Ik heb geen ervaring naast fulltime werken, maar wel naast parttime werken. Ben benieuwd wat jij overweegt (in pb?)!

Heeft iemand leuke ideeën om mee te nemen qua eten en drinken voor een langere roadtrip? We gaan met 4 personen en moeten zeker 18 uur rijden. We stoppen sowieso voor avondeten, maar ik ben niet kapot van tankstation voedsel. Dus neem het liefste zoveel mogelijk mee.

Help! Klopt het dat je geen foto meer kan toevoegen vanaf je apparaat?
Als ik nu op het foto icoontje druk kan ik alleen een link plakken geloof ik. Of doe ik iets verkeerd wat ik eerst altijd wel kon

1 like

Heb je misschien een leuke foto waar jullie samen op staan? Een mooie herinnering samen of iets in die trant? En dan een tekstje erbij