Nope, zolang ze leven houd je ze
Ze kunnen ook gewoon eitjes leggen dus dan begin je steeds opnieuw lijkt me? Die shampoo is denk ik de makkelijkste oplossing. En al je spullen goed wassen!
Ah oke, duidelijk. Had geen rekening gehouden met de jeuk en dacht dat ze misschien vanzelf dood zouden gaan van de smerigheid. Klinkt ook niet erg logisch overigens.
@Goldenmilk
Ik las in een ander topic dat je glutenvrij en vegan eet en mijn vraag was eigenlijk: wat eet je dan zoal? (Uit interesse, niet om je te judgen of wat dan ook. Het leek me namelijk altijd een onmogelijke combi.)
Hahahaha
Leuke lijst om te zien! Dacht dat het alleen exotisch superfood zou zijn, maar valt me mee.
Misschien zo’n groep op facebook? Volgens mij loopt dat altijd wel
Ijhallen in Adam?
Wat is nou eigenlijk de beste multi-vitaminen pil?
Ik zou zeggen Solgar
Lijkt me niet, want daar ben je niet geboren. Je staat dan ook niet in de papieren van vroeger, dat je daar aangemeld bent als nieuwe baby (lekker verwoord ja).
En hoe betrouwbaar is diegene? Ik zou beide paspoorten wel willen zien dan, voor ik het geloof. En dan geloof ik het wrs alsnog niet. Want welke plaats in NL wordt er dan gekozen? Random maar iets?
Ik denk niet dat dit kan. Ik ben geadopteerd en heb gewoon een nederlands paspoort en nationaliteit, maar mijn geboorteplaats blijft ook daadwerkelijk mijn geboorteplaats.
Misschien kun je het wel veranderen door met je geboorteakte te sjoemelen, maar dat lijkt me niet heel legaal?
Hmm… Het lijkt me echt heel vreemd als het echt zo is. Want waarom zou diegene een andere geboorteplaats op het NL’s paspoort hebben en niet gewoon de eigen geboorteplaats?
Tenzij er in een Nederlands paspoort verplicht een Nederlandse plaats moet staan. Dat zou kunnen. Maar Google helpt me niet verder.
Nee dat hoeft niet (heb ik ook niet)
Gisteren was de jeugd van tegenwoordig aan het optreden en Freddy had een shirt aan met een aambeeld op de achterkant en daarbij de tekst ‘ploegen dienst’ en op de voorkant stond iig iets van een laars en de tekst ‘100% anti alles’. Ik google me de tering maar vind dit shirt niet, iemand enig idee van het merk of het shirt? NEED THIS, kan iig niet vinden dat het van zijn eigen merk tratlehner zou zijn.
Kan je het hem niet vragen op twitter?
Al meer dan een jaar niet gebruikt die twitter
(Ik had het niet gecheckt.) Maar dat had ik niet verwacht.
Hij heeft GVD ook al geen insta, niet dat ik kan vinden iig IK MOET DAT SHIRT.
Oh wacht, misschien toch insta