Durf te vragen

Misschien is het coconut cream? Dat is dikker dan normale kokosmelk. Deze is wel in de supermarkt te vinden volgens mij: https://tse2.mm.bing.net/th?id=OIP.FjLnF4u0uL5P1mQvwrknhwHaHa&pid=Api

1 like

Ja, daar ben ik dus te lui voor eigenlijk. Laatste optie als ik niks kan vinden.

Ikea heeft zelf ook van die dividers:

1 like

Hoe lang wachten jullie op antwoord op een sollicitatie? Ik zit in de laatste ronde en zou ‘snel’ antwoord krijgen, maar dat is 3 dagen geleden.

Hmm, maandag even bellen/mailtje sturen?

1 like

Die zocht ik precies, heb er overheen gekeken denk ik. Dank je!

1 like

Ik zou inderdaad even bellen. Bij een mailtje is er de kans dat ze al contact met jou op hebben genomen voordat ze het lezen (want het is weekend) en dat zou heel awkward zijn.

Och, laat dat alsjeblieft los dat het awkward zou zijn wanneer een ander iets niet op tijd heeft gezien… Echt niet druk over maken. En als ze je bellen en je hebt toch al gemaild, dan zeg je gewoon: ‘Ah, ik had daar inderdaad ook al een mailtje over gestuurd, want was zo benieuwd!’. Solved.

7 likes

Heb besloten maandag even te mailen :smile:. Heb geen telefoonnummer dus kan helaas niet bellen. Wilde niet te pushy overkomen en was bang dat als ik vrijdag mail, het mailtje wordt ondergesneeuwd door andere mail in het weekend.

1 like

Goed plan! Ik hoop op positief nieuws voor je!

haha omg dit was ook altijd mijn logica!!

Ligt heel erg aan wat ze allemaal willen zien en doen.

Dingen die ik meestal aanraad om te zien/doen:
Den Haag e.o.: Madurodam, Scheveningen, Museum Voorlinden
Rotterdam: Spido boottocht, (high tea bij) Hotel New York, Kubuswoning bezoek
Park de Hoge Veluwe, Kröller-Müller museum
Groningen
Maastricht
Kinderdijk (molens!)
Efteling

Edit: ben zelf geen groot fan van Amsterdam voor toeristen, te druk, te cliché, te veel “pretpark Nederland”. Als ze graag grachtenpanden e.d. willen zien raad ik Leiden aan, veel behapbarer en imho veel leuker. Met ook veel gave musea trouwens. Amsterdam zou ik alleen het Stedelijk aanraden eigenlijk. Of natuurlijk wel als je er zelf vandaan komt ze op sleeptouw nemen, maar niet zelf rond laten lopen en bijdragen aan de schier oneindige stoet toeristen…

4 likes

Welk Microsoft Office pakket hebben jullie? Welke optie is het handigst om aan te schaffen? Gebruik het regelmatig, maar niet wekelijks ofzo. De alternatieven vind ik niet fijn ivm samenwerken aan dezelfde bestanden met anderen

Iemand leuke tips voor Brussel?:grin:

1 like

Weet niet of dit een domme vraag is maar ach, ik heb een elektrische oven die van boven, onder en boven en onder opgewarmd kan worden. Daarnaast heb ik er een rooster en een bakplaat bij, waarbij ik van sommige dingen ook niet weet wanneer je deze gebruikt (bijv afbakbroodjes). Ik snap dus echter nooit wanneer ik welke functie moet gebruiken? In het boekje staat alleen als voorbeeld een pizza gegeven voor verhitten van boven en onder. Heeft iemand hier misschien tips voor?

Ik doe altijd boven en onder en alles op een rooster met daaronder zo’n plaat die de kruimels opvangt. Heb nog nooit iets in de oven gedaan waarbij ik dacht dat het handiger was om alleen boven/onder te gebruiken.

Wat wil je precies doen in Brussel en toen lang ben je er?

1 like

Haha ja soms denk ik (als Belgje) ook dat het wel eens leuk moet zijn om een reis door Nederland te maken want volgens mij hebben jullie heel veel mooie plekjes! :smile: Klinkt alleen niet zo exotisch als een rondreis door Zuid-Oost Azië ofzo :stuck_out_tongue:

Naast het Atomium is Mini Europe. Madurodam maar dan met gebouwen uit heel Europa. Vond ik erg leuk om te bekijken!

1 like

Het hangt er een beetje vanaf wat je maakt. Als je iets in de oven zet wat echt gaar moet worden (bijvoorbeeld lasagne, koekjes of een hartige taart) is boven en onder de beste keuze. Dan wordt het namelijk zo snel mogelijk gaar.
Wil je ergens alleen kaas overheen smelten, zonder dat de rest echt gaar hoeft te worden zou enkel bovenwarmte prima zijn. Of wanneer de lasagne klaar is, maar je het bovenkantje nog iets knapperiger zou willen.
Enkel onderwarmte heb ik wel eens gebruikt toen de onderkant van mijn cake nog niet gaar was en de bovenkant wel.
Eigenlijk is boven en onder bijna altijd de beste keuze. Enkel boven of onder gebruik je niet zo veel!

1 like