Duurzame modetopic

Met de andere merken die je noemt heb ik geen ervaring, maar ik vind de kwaliteit van armed angels inderdaad heel wisselend! Met name tops en t shirts. Vind het idd juist by duurzame kleding heel erg belangrijk. Juist omdat je er vaak meer geld voor betaald en er is niets duurzamer dan een kledingstuk dat lang meegaat!

Ik heb zelf vooral kleding van cossac, suite13, everlane, reformation, bysigne, hund hund (:heart:) en goat en vind de kwaliteit daarvan over het algemeen wel heel goed En blijft de stof mooi! En m’n vriend heeft vooral twothirds*, brava en thinking mu en die shirts blijven over het algemeen ook goed gelukkig.

*wel slechte klantenservice :joy:

@Sytze Je bericht is verwijderd omdat het niet aan de Huisregels voldoet: oproepjes voor onderzoeken en dergelijke zijn niet toegestaan.

Ah tof! Ik heb 11 mei besteld maar mijn bestelling staat nog steeds op processing, heb ze ook gemaild maar nog geen antwoord. Had ze in april ook gemaild met een andere vraag maar ook nooit antwoord op gekregen. Hoop wel dat ik snel iets hoor haha.

Dat is het precies ja, hoe duurzaam is je aankoop dan als je het over een jaar alweer moet vervangen door iets nieuws. Dank voor je tips! Niet al die merken kende ik al dus zal daar eens kijken als ik weer iets nodig heb!

Wat is er gebeurd haha?

Niets heel bijzonders, maar heb al meermaals slechte ervaring met ze gehad. Laatste keer oa een overhemd besteld (en dat doe je vooraf om overproductie te voorkomen wat ik juist erg goed vond). Toen kreeg ik mn bestelling en zat die er niet bij, dus ik mailen. Kreeg ik als antwoord “ooh wil je hem dan alsnog ontvangen?” :face_with_raised_eyebrow: Toen ik hem een paar weken later opnieuw mailde, kreeg ik als reactie “ja oops deze nemen we toch niet in productie dus vandaar dat je hem niet hebt ontvangen”. Toen ik mailde of ik dan een refund kreeg, gingen ze nog moeilijk doen ook?? :woman_shrugging:

Heb daarvoor eerder soortgelijke rare dingen met de klantenservice gehad.

Ah dat is stom inderdaad :confused:

Oeh spannend :smiley:
maar op zich niet gek gezien de productietijd, hopen dat je snel iets hoort

Ja, klopt. Maar het is mij niet helemaal duidelijk of de order zelf wel goed verwerkt is en op die vraag reageren ze ook niet.
Edit; op de website las ik dat het binnen 1 a 2 weken klaar is om te verzenden maar op hun etsy shop staat dat het 4 tot 6 weken kan duren! Ben benieuwd wat het gaat zijn.

1 like

Kan iemand al een review geven over een bestelling bij Love and Confuse? Ik ben benieuwd!

Ik heb 13 mei besteld en nog niets gehoord :woman_shrugging:
Ik wacht het maar gewoon af. Een paar mensen hier hebben wel eerder besteld, misschien weten zij meer. In het ergste geval maak ik een geschil aan via paypal haha😂

Edit: hun laatste ig post is van maart en de reacties zijn uitgeschakeld. Op de voorlaatste post zie je een aantal mensen die hebben geDM’d zonder respons of hun order nog niet hebben ontvangen :grimacing: haha hopelijk zijn zij gewoon ongeduldig?

Haha ja dat was ik, denk dat ik gewoon ongeduldig ben! Al vind ik het wel raar dat ze mn mails niet beantwoorden. Maar op hun etsy shop staat dat ze een pauze hebben ingelast voor nieuwe orders en het 4-6 weken duurt voordat ze verzenden, dus het kan nog wel ff duren haha.

1 like

aah zo! Zag wel dat er meer reacties waren hoor, dus je bent niet de enige. Ik kan me best voorstellen dat ze de plotselinge run niet kunnen handelen? Het is volgens mij helemaal geen groot/commercieel bedrijf en alleen al vanuit FF hebben ze waarschijnlijk meer bestellingen dan normaal :joy:

Het zou gewoon slim zijn even een update-mailtje te sturen oid.

2 likes

Oh shit, ik ga voor je duimen!

1 like

Heb een mailtje terug!

-verwijderd door moderator-

update: Krijg nu een sms van DHL dat het pakket is aangemeld en maandag geleverd wordt! Dus heel erg netjes en snel ‘opgelost’!

10 likes

Oeh spannend! En best een eerlijke en duidelijke uitleg ook. Als ze slim waren geweest hadden ze gewoon even zo’n update naar iedereen gestuurd.

Fijn dat je het hier deelt, want nu weet ik dat ik ook gewoon rustig af kan wachten. Leuk!!

Oeh dus vandaag binnen?
Ben plaatsvervangend excited, benieuwd naar je kleding!

En heel gerustgesteld dat het dus gewoon wat langer duurt en een sympathiek bedrijf is :slight_smile:

1 like

Ben ook heel benieuwd!

Heb de laatste tijd best wat duurzame kleding gekocht en dit is wel echt m’n favoriet nu. Een jumpsuit van Armedangels die heel mooi valt en super comfortabel zit

12 likes

@Ladyhawke
Yess, zojuist binnen gekregen! Mooi en netjes verpakt zonder onnodig verpakkingsmateriaal en met een monsters van de verschillende kleuren stof (dus ik ga nu sowieso meer bestellen haha). Korte review; Aurora jumpsuit in de kleur navy blue en het zit heel mooi en comfortabel. Zou denk ik ook nog mooi staan zonder de strik. Ik heb een vrij lang bovenlichaam dus vaak zitten jumpsuits vrij hoog bij mijn kruis maar deze zit heel comfortabel!
Deliliah kimono in de kleur rust en deze is echt prachtig en zit ook heerlijk. Super fijn kledingstuk wat heel casual kan staan maar ook fancy.
De broek Brinley had ik in het zwart besteld en een maat groter dan normaal omdat ik dacht dat ie vrij aangesloten zat maar die is echt veeeeel te groot dus moet helaas terug. Maar ben echt heel blij met de kwaliteit, pasvorm en comfort van de kleding!

Had overigens ook deze schoenen (https://www.alohas.io/products/west-black-vintage?variant=30368838975566) gekocht van Aloha (ken het merk via de site van WhenSarasmiles) en deze zijn ook prachtig!! Ik kan normaal niet heel goed op hakken lopen, maar de hak loopt heel comfortabel. Het leer knelt wel nog een beetje, heeft iemand tips hoe ik dit het beste kan aanpakken? En hoe ik het leer goed kan verzorgen?

11 likes