Tipje: ik zag dat ze bij afound een aantal Deadwood jasjes hebben voor flinke kortingen! Heb er eentje besteld aangezien mijn Pelechecoco jasje helemaal naar de *** is. Net binnen gekregen en vind hem heel erg mooi! Valt wel heel erg klein.
@wompie Heb jij Pelechecoco uiteindelijk nog gecontacteerd? Ik heb echt veeel te lang gewacht maar net eindelijk een mailtje gestuurd, maar verwacht er eerlijk gezegd niet al te veel van.
Edit: Nou, zelfs m’n lage verwachtingen waren nog te hoog gespannen. Kreeg een mailtje terug met dat dit normaal is want het is reworked leather. Uhh er zit letterlijk een gat in? Hoe is dat na nog niet eens een jaar normaal
Verder konden ze me wel 20% korting (wat ze elke maand zowat wel hebben) en wat onderhoudstips geven. Wat een eikels

Ik heb ze inmiddels wel vaak genoeg aangehad dat ze ingelopen zouden moeten zijn, maar als ik er lang op loop gaan ze pijn doen. Ik vraag me af of ze te klein zijn, maar ik had de maattabel aangehouden bij het bestellen en ze lijken op zich wel goed te zitten. Misschien te smal voorin?
heb de foto’s op mn telefoon, dus mailen is zo gepiept.
oh ja en ik heb alle kleurstaaltjes gekregen? Weet niet waarom? Maar als iemand een foto wil van de stof/kleur van dichtbij, let me know. Ik had zelf heel veel moeite met een kleur kiezen en zat steeds op de foto met alle staaltjes in te zoemen 

Zo balen

(ps. Dikke aanname hoor)