Een huis vol

Oh ik vind dit dus echt TE ‘relaxed’. Ik snap dat je met zoveel kinderen niet 24u per dag iets met ze kunt doen, maar die kinderen zitten echt altijd of voor de tv, of op een spelcomputer, hangen op de kop op de bank of zitten elkaar te slaan :sweat_smile: Vind ze altijd mega verveeld overkomen, en zij is de hele dag maar aan het schreeuwen en zeggen dat ze nu écht even op moeten houden.

3 likes

Nou vind Thaila ook niet echt het toonbeeld van een relaxte moeder hoor.
Ze geeft er misschien niet om dat die kinderen vaak op de Nintendo of voor de tv zitten, maar relaxed kan je haar toch niet noemen.

Dat eten bij de Buddenbruckjes trouwens, lijkt me zo goor. Bij de Jelies zou ik ook niet graag eten.

2 likes

Is dat die Romano? Ik vind het soms wel grappig deze serie ook op het viva forum te volgen en daar schijnt hij een account te hebben gemaakt en mensen te hebben bedreigd. Paar dagen geleden volgens mij.

1 like

Aangepast! Scusi

2 likes

Joh 384 euro valt best mee toch, doe mij zo’n kapper

7 likes

Ik blijf me erover verbazen dat de familie Jelies zonder gordel rijdt en ook 5 kids zonder gordel op de achterbank zet

2 likes

Ook leuk om te zien dat chayenna uit haar schulp kruipt voor de camera! Leuk lief meisje en moeder.

4 likes

Aflevering 4: Urghhh, dat brandalarm. Zo irritant. Is dan wel een voordeel dat de Buddenbruckjes ondertiteld worden, heb op een gegeven moment gewoon mijn geluid uitgedaan.

1 like

Zo, de buddenbruckjes gaan een huis bekijken van 185 m2 voor 2,5 ton :scream: misschien toch maar naar Limburg verhuizen :sweat_smile:

Ze hadden trouwens toch ook nog een huis in Heerlen? Of hebben ze die niet meer?

Moet zo lachen om die zonnebrillen van Thaila, lekker over de top.

En ach die miskraam van dat Amsterdamse gezin, zat gewoon mee te huilen. Dat Cynthia ook eerst aan haar dochters, en de mensen die dit zien denkt ook. Dan heb je echt net dit nieuws gehoord, ik zou geloof ik alleen met mezelf bezig zijn. Wel lastig, direct zo’n cameraploeg op je neus

9 likes

Ze was ook zo rustig en lief toen ze het vertelde aan de kinderen (heel knap). Ze zei ook heel eerlijk dat ze even geen honger had door dit nieuws (ondanks dat de kinderen hadden gekookt). Vind het een heel leuke en warme familie.

1 like

Ik ben terechtgekomen in het topic over EHV op Viva 🥲 zij zijn zooooo kritisch op die moeder vab de nagelkerkjes en ze vinden dat ze continue haar kids dumpt en zelf erop uit gaat. En dat het dus een slechte moeder is. Maar goed, ik kwam via Viva bij het Fok! Topic terecht over dit programma.

Het schijnt dus dat die Romano vd Quadaeckers geld had ingezameld om een gezin te helpen. Hij had elke x een tussenstand van het opgehaalde geld geappt naar die Kevin. Die Kevin heeft tijdens/na de breakup alle vuile was buiten gehangen, waaronder appjes van Romano waarin hij zegt dat ie “wel een beetje aan dat gezin gaat geven, want alles houden is ook weer raar” :woozy_face:

Die screens zijn hier te lezen, ze staan in 2 spoilers Een Huis Vol #27 | Televisie (TV) - forum.fok.nl

2 likes

Als dat waar is neem m’n comment terug​:grimacing::grimacing: schijn bedriegt blijkbaar.

2 likes

Wat een zooitje ook steeds daar he…

1 like

Vraag me ook af wat er gebeurd is met die oudste zoon van fam Q. Die werd vorige zomer gezocht voor autodiefstal waar duidelijk beelden van hem waren, waarop de moeder meteen reageerde dat hij niet thuis woonde en ze geen contact meer hadden.

Zo droog als Johan en janneke aan harry vragen, over de baby, ‘als het maar ge?’ En dan antwoord harry, GOD. Hahaha die zal wel denken als ik god in dit huis zeg zal het wel goed zijn. Impopulaire mening maar ik vind de buddenbruckjes juist fantastisch om naar te kijken omdat het zo’n chaos is. Die ademas vind ik geen zak aan.

20 likes

Haha ik moest hier ook om lachen maar ergens ook treurig dat dat er zo ingeslagen zit bij die kinderen.

7 likes

Is dat Damian of Dylan of zo? Ik zag op haar Instagram iets van een paar weken/maanden geleden dat één van haar zoons vrij was gekomen uit de gevangenis en dat ze hem had opgehaald met allemaal lieve woorden erbij. Maar dat is misschien een andere zoon?

2 likes

Dat moet hem inderdaad zijn. Wel beter voor hem dat ze weer contact hebben dan, iets betere kans dat hij niet op het verkeerde pad blijft als hij weer één ouder in zijn leven heeft (hoop ik).

Die met dat Karenkapsel? Ik heb gister die aflevering gezien, eh ah zo afschuwelijk op zo’n klein meisje. Ik snap die moeder ook niet, ze wil graag dat de vierling allemaal andere kapsels heeft omdat ze zo makkelijker uit elkaar te houden zijn en eentje wil haar haar kort, nou top toch? Om er dan zo’n lelijke opgeschoren bob van te maken…

1 like