Volgens mij slaapt die zoon nog met dat tasje. Krijg zo’n indruk dat er alleen maar peuken, wiet, cola en bier in dat lichaam gaat. Die vriendin vind ik ook nog steeds zo niet aanwezig. Sinds ze de baby heeft wel iets meer maar wat zat ze nu weer te lullen iets van ‘als ik thuis kom wil ik thuis zijn’
Ik moest gister zo lachen om Johan die er wel zin in leek te hebben en Janneke die meteen riep dat het vanavond geen feest was
Ja of die bakkersfamilie die een nanny had en elk kind een eigen kamer + een grote speelkamer voor iedereen.
Ze bedoelde van, als ik thuis kom en zie Miguel hele dag thuis geweest met het kindje, had ik liever ook thuis willen zijn (dus gebleven, niet naar werk).
Ik vind ook bij de Buddenbruckjes sommige kinderen zo op elkaar lijken, net een drieling. Toetie, een na jongste zoontje en nog 1 van die middelste jongens
Ik vind de jellies en die nieuwe familie echt leuk!
Miguel en gidïen zijn zowat klonen van elkaar. Vind dat altijd bizar en leuk om te zien!
Never forget dat Thaila bij de naam van haar kleindochter reageerde met “ja wel apart”
Waarom draagt iedereen in die snackbar bij de Jellies z’n mondkapje ONDER z’n neus is toch slechte reclame ook, zo wil je toch niet op tv komen als zaak?
Overigens diep respect voor hoe die andere moeder (weet haar naam even niet) haar kinderen over de miskraam vertelde. Heel mooi (en triest natuurlijk).
Ik ging stuk om één van de Buddenbruckjes die tot 3x toe in een koekje probeerde te bijten terwijl hij zijn mondkapje nog op had. Daar moet ik echt een GIFje van
Hahaha volgens mij reageerden thaila en Rob allebei verbaasd. Echt HOE DAN.
Heb ook respect voor die voice-over, of hoe je dat noemt. Dan verteld hij bijv. Vandaag gaan thaila, gidien, en blabla naar dit en dat. Die namen kan ik alleen een beetje onthouden als ik het kijk en daarna is het weer vergeten.
Ik had wel eerst een slechte indruk van de Cudoghams ivm meerdere keren op tv gezien maar vind ze wel leuk in de serie hoor. Altijd vrolijk en ziet er gezellig uit tussen alle kinderen. Ze zijn ook de enigen die midden in de stad wonen dus dat is ook wel wat anders dan de rest.
Over de Jelies. Lijkt me echt zo handig als je man alles kan in huis en tuin, die vent maakt echt alles zelf en sluit alles aan. Heerlijk, en het huis ziet er echt goed onderhouden uit.
Hahaha ik ging ook echt he le maal stuk
Ik ben alweer door het seizoen heen helaas. Twee moeten janken (zwanger, hormonen) toen Janneke werd verrast door haar kinderen en bij de bevalling. Die verrassing was zooo lief en die kinderen zeiden zulke lieve dingen, echt een liefdevol gezin.
Moest wel lachen dat ze voor de bevalling nog zo bezig waren met de naam en dat ze eerst nog een ‘e’ erachter wilde plakken maar dan was t johnie hahah
Dan zeg je ‘u’ of ‘ja hoorrr’ moest daar zo om lachen die ja hoor.
Tbf heeft Thaila geen enkel kind een naam gegeven die rijmt op Vagina op z’n Engels.
Vind het ook echt verschrikkelijk
Omg can’t unsee. Djevaina Vadjaina
Ik word trouwens helemaal ongemakkelijk bij het idee dat Thaila en Rob een wellness willen beginnen. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dat gaat lopen. Denk dat het 1 groot fiasco wordt.
Haha, lijkt me ook niet lekker ontspannen en relaxen daar in die kelder met al die schreeuwende kinderen een etage hoger
Dan mogen ze het wel heel goed isoleren, en sowieso als je die wellness binnenkomt moet je dus eerst door die chaos van een huis heen? Ik zou dan al weglopen. Want een aparte ingang naar een kelder maken vanaf de bovenverdieping lijkt me ook niet zomaar mogelijk.
Begrijp ook niet dat ze een tweede huis voor die oudsten willen kopen. Laat sowieso die oudste zoon lekker een flat huren ofzo met zn vriendin. Wtf, hoezo moeten rob en Thaila voor een huis zorgen. Ik erger me sowieso al maaaateloos aan dat joch.
Heh, dat is toch voor zichzelf? Niet voor verhuur oid