Een huis vol

Heya!

Op EGF was hier ook een topic voor en vroeg me af of meer mensen het nieuwe seizoen bekijken? Papa Jay is terug en die Buddenbruckjes zijn er ook weer. Je kan de aflevering van vandaag hier terugkijken!

10 likes

Jaa zo leuk weer. Dat huis van het nieuwe gezin :scream:

1 like

Jaaaa ik ga het ook terug kijken straks!

1 like

Bedankt voor de herrinering! Ik was vergeten dat het vandaag weer zou beginnen. Leuk!

1 like

Yes zocht het topic al! Zo leuk dat het er weer is

1 like

Woow inderdaad groot huis. Wel een lelijke inrichting haha

3 likes

Hoe blijven die ouders toch zo rustig haha. Ik heb er nu nog drie. En ben soms krankzinnig :crazy_face:

1 like

Ja precies.

Vind die alleenstaande vader het zo leuk doen! Zo relaxt. Kan ik echt nog wat van leren. :heart: en dat hij make-up ging uitzoeken. Zo lief.

Ze hebben ook drie winkels. Bakkerij, ijssalon en chocolaterie :scream: ze boeren er goed van!

1 like

Ja smaak hebben ze niet qua inrichting. :see_no_evil:

Oh de kinderen van de Buddenbruckjes zijn zo aanwezig, vraag me af wat die buren daarvan vinden haha

1 like

Lekker rumoerig haha. Kan wel merken dat daar meer jongens zijn. Ze zijn allemaal wat drukker en lomper.

Wel jammer dat het gezin met die vierling niet mee doet vandaag. En ik mis de Baumgards (schrijf je dat zo?)

Ik mis de eigenlijk vooral de de families waarin het duidelijk een teringzooi was, die quadackers uit Limburg vooral en die Amsterdamse familie uit seizoen 1. Zou willen dat ze alleen die zouden volgen. Gewoon dat je constant versteld staat wat ze doen etc.

Ik vind Jay superleuk hoor, maar zo groot is zn gezin niet (ja wel als single dad) en die met de vierling hadden ook “maar” 6 kinderen. En die nieuwe vind ik allebei wat saai.

4 likes

pfoe ik vind die nieuwe familie wel heftig haha. ja we hadden er drie en toen wilden we een even aantal en toen kwam die nog en die en toen liet ik me steriliseren maar ging niet goed en en nu hebben we acht kinderen :joy: goed verhaal. en ook allemaal een enorm tweepersoonsbed, megagrote slaapkamers en allemaal een tv en weet ik wat allemaal. oja en de slaapkamer van de au pair. hoe die moeder dat ook zei, ja met de au pair en de schoonmaakster hebben wij tijd om uh, te werken. dacht dat ze zei om tijd te besteden aan ons gezin maar nee haha

5 likes

Wat zal de zwemleraar blij zijn dat die kinderen hun zwemdiploma hebben gehaald. En ik ben echt dol op papa Jay!

2 likes

Wow die inrichting van dat huis, vreselijk inderdaad! Die behangetjes zijn echt van 15 jaar geleden. Ik had dat op mijn tienerslaapkamer. :joy:

1 like

Ik vind het gewoon mooi hoe hij het zich eigen gemaakt heeft. Ik ben dan niet fulltime alleenstaande ouder. Maar als mijn man 3 weken weg is, dan ren ik als ene kip zonder kop achter de drie kinderen aan. Het zijn er maar drie dan haha. En schuif ik al het speelgoed achter de fauteuil en denk ik ‘fuck dit’. :crazy_face:

Hij gewoon zo relaxt. Natuurlijk zie je alleen een gedeelte, maar toch. Die Limburgse familie is zoveel chaotischer. En mijn huishouden is ook dat van Jan steen net als bij hun. :rofl:

1 like

Die barokstijl is ook echt vreselijk inderdaad.

1 like

Ja ik ben ook fan van m hoor! Sowieso n super lieve vader voor al die kids en het is allemaal netjes en zn kinderen zijn ook echt goed opgevoed duidelijk. Maar ik genoot altijd wel van ‘een huis vol’ op een drama manier, gewoon dat je dacht “wie wil dit met 12 kinderen op een tweekamerflat 3hoog achter”. Dat Limburgse gezin van nu heeft dat nog een beetje, maar Jay en die met dat verschrikkelijke barokhuis zijn mij veel te burgerlijk en een beetje saai.

3 likes