Een huis vol

Tbf heeft Thaila geen enkel kind een naam gegeven die rijmt op Vagina op z’n Engels.

Vind het ook echt verschrikkelijk

2 likes

Omg can’t unsee. Djevaina Vadjaina :cry:

6 likes

Ik word trouwens helemaal ongemakkelijk bij het idee dat Thaila en Rob een wellness willen beginnen. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dat gaat lopen. Denk dat het 1 groot fiasco wordt.

7 likes

Haha, lijkt me ook niet lekker ontspannen en relaxen daar in die kelder met al die schreeuwende kinderen een etage hoger :joy:

7 likes

Dan mogen ze het wel heel goed isoleren, en sowieso als je die wellness binnenkomt moet je dus eerst door die chaos van een huis heen? Ik zou dan al weglopen. Want een aparte ingang naar een kelder maken vanaf de bovenverdieping lijkt me ook niet zomaar mogelijk.
Begrijp ook niet dat ze een tweede huis voor die oudsten willen kopen. Laat sowieso die oudste zoon lekker een flat huren ofzo met zn vriendin. Wtf, hoezo moeten rob en Thaila voor een huis zorgen. Ik erger me sowieso al maaaateloos aan dat joch.

6 likes

Heh, dat is toch voor zichzelf? Niet voor verhuur oid

1 like

Nee ze willen een wellness/spa openen. Dat was ook hun plan al vanaf het begin dat ze het huis hadden gekocht.

2 likes

Holy shit.

1 like

Bij het derde bericht zegt ze er iets over:

Maar jongens je kunt niet overal zomaar een wellness beginnen

Nee denk ook niet dat wij dat denken haha, maar zij denken dat alles zomaar kan. Ook bij die bezichtiging van dat eventueel tweede huis. Had het idee dat die makelaar dacht, waar zijn deze mensen mee bezig? Ook totaal niet geïnformeerd qua hypotheek en dergelijke. Echt als een kip zonder kop.

Ja precies haha

1 like

Die mensen krijgen ook echt niet zomaar een hypotheek. Als ondernemer in Duitsland is het geen 12tje en helemaal niet als je al een huis hebt.

Zie het zo gebeuren dat ze die wellness willen openen en dan ineens tegen tig regels aanlopen en allerlei certificaten missen en wat al niet meer. En vervolgens blijft die wellness daar maar half onafgemaakt achter. Als het ze wel lukt vind ik dat echt knap.

Oh en over dat tweede huis praten ze dus ook al alsof het er al is. Het is voor hun oude dag, als de kinderen er willen wonen mag dat anders verhuren ze het wel… smh. Weet iemand wat er met hun oude huis in Limburg is gebeurd? Hebben ze die nog?

Geen idee of ze dat huis nog hebben, maar ik kan deze mensen echt niet volgen. Ze hadden een huis in NL, gingen toen naar Duitsland verhuizen omdat het goedkoper is, maar hielden dat Nederlandse huis nog wel aan. En ongeacht of ze dat nog hebben of niet, nu willen ze wéér een huis in Nederland? Ze wilden het toch juist goedkoper hebben? En dat er in die aflevering ook werd gezegd dat ze niet kunnen aarden, nee hèhè, het is niet alsof je alleen jonge kinderen dwingt mee te verhuizen die zich makkelijk aanpassen. Ik snap deze mensen niet hoor.

Hebben ze dat andere huis in Nederland niet ook nog steeds? Daar hadden ze die gym in dacht ik? Of is dat gewoon in duitsland

Ik dacht dat dat in Duitsland was.

3 likes

Nee deze mensen zijn ook echt nietttt te volgen gewoon. Ze gaan echt als een kip zonder kop het leven door. Duitsers zijn vrij conservatief en die zitten daar denk ik niet te wachten op een schreeuwend groot Nederlands gezin. Dus die oudsten aarden er niet en dan maar weer een huis in Nederland. :neutral_face: dat lijkt me de oplossing niet maar meer vluchten van het ‘probleem’. Ook wilden ze erover nadenken om de kinderen in Duitsland naar school te laten gaan. Oh my god, wat een bende. Die moeten dan Duits leren en de helft vindt het daar dan ook niet leuk en…waar zit hun hoofd?! :exploding_head:

@Floepsie die gym is in Duitsland. Waar eerst die oudste zoon, vriendin en baby zaten. Maar die gingen naar Heerlen.

2 likes

Volgens mij was dat een sociale huurwoning die ze nog in NL hadden. Die ene stoner-zoon met dat langere haar die was daar toen vaak. Denk dat ze toch de huur hebben opgezegd (mag ik ook lijen want ik gewoon fucking asociaal)

1 like

Maar wat ik ook bijzonder vind, is van een sociale huurwoning naar een grote vrijstaande woning verhuizen. Oke het is in Duitsland dus dat scheelt al enorm en die plaats/gemeente lijkt me ook niet een duur gebied maar toch, een wereld van verschil. Misschien verdienen ze ook wel gewoon erg veel via dit programma en social media.

2 likes