Een huis vol

Moet hier echt onredelijk hard om lachten hahahaha

1 like

Hahaha, op een gegeven moment zit die vorm van die hap in dat masker en koekje er ook gewoon in. Love it.

2 likes

Hahah wij hadden het hier ook over. Maar lijkt bijna of hij het expres doet? Je hebt toch bij de eerste keer wel door dat je dat mondkapje ff af moet doen? :sweat_smile:

Hij kijkt na 2x duwen ook echt naar zijn koekje van ?? Wat is er mis?? :joy::joy:

1 like

Ik krijg bij vader van de familie Adema dezelfde energie als van deze man.

Haha als dit ooit wordt geopend, ga ik met jou erheen :laughing:

Wij willen dan wel dat het forum dit vergoed.

1 like

Maar waaaarom verschoont zij met driehonderd kinderen om de dag alle handdoeken?! Die van dat Amsterdamse gezin. Waaaaarom?! Ik ben in m’n eentje en vind een keer per week handdoeken verschonen al voldoende was genereren :sweat_smile:

3 likes

Ga je dit echt doen op dit forum :joy::joy::heart::heart:

16 likes

hahaha oeps

Ik vind het zo leuk om te zien hoe gek pa en ma jellies nog op elkaar lijken. Heel veel liefde straalt er vanaf, en volgens mij zit het met de seks ook wel goed (die opmerking na de kapper harrie die ze in bed had zien vozen). Niet zo’n vader moeder dynamiek, die je wel wat meer bij de ademas ziet (maar hey, wat weet ik er verder van)

Vind het wel opvallend dat moeder Adema er elke keer op haar paasbest uitziet. Zou ik trouwens ook doen de paar keer dat er gefilmd wordt

Vind het wel jammer dat bij de jellies alle meiden aangespoord worden een rijke vent te vinden, maar harrie die een rijke vrouw wil vinden moet zijn eigen hachje maar verzorgen. Nouja, zal de cultuur daar zijn

9 likes

Was er vandaag geen aflevering?

Ja maar vond het dan wel weer grappig dat die ene dochter dan wel al werkt bij een tattoo shop.

6 likes

Ja had meteen zin in frikandel speciaal

Ik vraag me trouwens af hoe de jellies tegen homoseksualiteit aankijken. Er staat me iets bij dat Johan daar ooit iets over heeft gezegd maar ik weet het niet zeker.

Haha dit doet me denken aan toen die kapper in aflevering 2/3 over vaccineren begon. ‘Prikje dr in’. En toen volgden er een reeks ongemakkelijke blikken

Trouwens, love hoe enthousiast Harrie altijd is als ie een zus tegenkomt. Bv Jennie in de snackbar. ‘Jennie, Jennie, hoi Jennie, Jennie, zwaait verwilderd’

26 likes

Ik had niet zo’n zin in een broodje gemaakt door iemand met loshangende haren die ze af en toe uit haar gezicht veegde met haar blote handen :dizzy_face:

6 likes

Maar ook hoe lief hij is voor zijn zusjes. Bij de kapper tegen een zusje zeggen “naam, wat zie je er mooi uit”.

27 likes

Ik weet niet meer precies wat er gezegd is maar het kwam er op neer dat ze geen moeite hebben met homoseksualiteit.

1 like

volgens mij een beetje een ‘leven en laten leven’ attitude

1 like

De kinderen hebben gewoon kindervaccinaties gehad dus denk niet dat ze echt tegen covid vaccin zijn, maar je weet t niet natuurlijk. Ze zijn wel best gematigd gelovig, en ook vinden ze volgens mij wel dat je met z’n allen mee moet werken aan de oplossing, iig ik zie die ouders zoiets gelijk zeggen.