Een random fact over jezelf

Ik kan dit nu minder goed of helemaal niet meer maar vroeger kon ik echt bij sommige mensen alles wat ze zeiden exact woord voor woord herhalen. Dus dan was het waarom draagt hij die das. Reageer die persoon niet. Ik zo ja daarom en daarom. Ben er mee gestopt toen iemand inderdaad dacht dat ik geobsedeerd was.

1 like

De kwal is naast de hond mijn favoriete dier.

Zo blij dat ik niet de enige ben haha! Jaa daarom hou ik nu ook regelmatig dingen voor me omdat mensen dat echt beginnen te denken haha!

Gevolg van altijd alles onthouden dat mijn hoofd al-tijd vol zit. Ik ben altijd aan het denken en kan ook vaak niet meteen slapen of rustig worden omdat ik met zoveel dingen tegelijk bezig ben in mijn hoofd

1 like

Haha herkenbaar dit. Ik kan bijvoorbeeld ook nog opnoemen wat ik at op m’n 10e verjaardag en wie wanneer welke outfit aan had.
Soms zou ik mijn hersencapaciteit liever aan belangrijke dingen willen besteden maar ja haha.

2 likes

Mijn achternaam begint met een X

4 likes

Xylofoon, het enige woord wat men kent met een X :joy:

3 likes

Ik heb tot m’n 9e geduimd, ben nu 31 en kan me dat veilige gevoel van duimen nog zó goed herinneren.

2 likes

Ik tot zeker m’n 15e maar kan me echt niks herinneren van de laatste jaren :thinking: Ik probeer het soms, om te herinneren hoe het ook alweer voelt, maar het voelt zo vreemd, alsof ik het nooit gedaan heb?

OT: ik hou alle sloop- en bouwplannen bij in mijn regio, als het lekker weer is ga ik ook regelmatig naar die projecten toe om te kijken hoe het erbij staat.

4 likes

Ik eet zelden mijn hele bord leeg. Er is altijd wel iets waar ik geen zin in heb, of wat ik niet mega lekker vind en dan laat ik dat liggen :sweat_smile:

1 like

Ik word zen van föhnen. Kan uren mijn haar föhnen. Soms richt ik mijn föhn gewoon op mijn benen of laat ik ‘m rusten op mijn buik terwijl ik half indommel op bed.

Mijn vriend heeft vroeger echt lang gewacht tot ik klaar was, dan kwam hij binnen en zat ik slapend mijn haar te fohnen.

19 likes

Mijn rechteroog is kleiner dan mijn linkeroog

1 like

Ik kan mijn linkerpink niet plooien. Nooit gekund!

Ik hou van vieze geurtjes, niet van ranzige geuren maar subtiel vies


1 like

Benzinepomp geur bijvoorbeeld? :smirk:

Bijvoorbeeld , al vind ik olie lekkerder :yum: maar dat komt omdat mijn man er naar ruikt soms :blush:

Ik slaap als een skeletonsporter. Wel met mijn hoofd op mijn matras. image

15 likes

Ik heb hypermobiele gewrichten, kan alles verder doorbuigen dan zou moeten kunnen. Vooral bij mijn ellebogen, die kan ik nog veel verder doorduwen als op het plaatje hieronder. De rest van de plaatjes heb ik ook maar dan in iets mindere mate :crazy_face:

Plaatje van smerige gewrichten :')

ik hou niet van appeltaart.

2 likes

Ik durf geen lucifers aan te steken (die korte). :rofl:

6 likes

You’re not alone!

1 like