Een random fact over jezelf

Ik ook niet! Ik wil het dit jaar eens gaan proberen.

1 like

Same! Maar ik hou dan ook gewoon niet van vis en dat zeewier vind ik ook niet te vreten, dus dan blijft er weinig over van die sushi.

2 likes

Noooo op ik dus ook ik word er zo zo naar van

1 like

Ik word misselijk als ik aan margarine denk, ja echt misselijk als ik er alleen al aan denk.

1 like

Nee eigenlijk niet! Misschien is dat wel een goede, ik ga eens kijken of ik een aantal lessen kan nemen in een automaat!

Ik ben hypermobiel en de fysio kwam hier achter doordat ik met mijn vingers zat te spelen

Ik kan mijn vingers alle kanten op bewegen, dus ook helemaal naar achteren. Ik kan ook met mijn duim mijn pols aanraken. Als ik mijn duim op wil steken dan hoef ik niet mijn duim op te steken, maar kan ik gewoon het bovenste kootje naar boven drukken.

Ik word agressief van vieze geurtjes. Ik kan heel slecht tegen indringende geuren of stank.

1 like

Als ik aan het Tinderen ben terwijl ik muziek luister swipe ik altijd met het ritme mee.

11 likes

Als ik een boek lees, lees ik altijd eerst de laatste pagina’a zodat ik weet hoe het afloopt. Ook met bijv films of series kijk ik tussendoor altijd op Wikipedia om te zien hoe iets af gaat lopen. Programma’s als widm of expeditie robinson begin ik het liefst met kijken een half uurtje nadat t eigenlijk begonnen is zodat ik op Twitter vast kan kijken wat er allemaal gaat gebeuren.

8 likes

Ik lust geen pizza en pasta. :nauseated_face:

Ik kan het geluid van een geitje nadoen

6 likes

Ik hou niet van ijs, chocola en dessert eten.

Ik ben ook bang voor de open zee. In november heb ik een cruise gemaakt en had elke keer intrusies om overboord te springen. Super weird

Ik kan wel heel goed een dolfijn nadoen

3 likes

Oeh ik had er 4 nieren, nu heb ik er nog 3.
Ben je ermee geboren? Als je het wilt vertellen natuurlijk!

1 like

Ik ben oorspronkelijk een tweeling, maar de andere helft is al vroeg overleden in de zwangerschap. Onbekend waardoor.
Het was wel al bekend voor mijn geboorte dat mijn urinebuis en blaas verkeerd lagen, ook dachten ze aan 3 nieren ,maar het waren er 4.
Ik ben vroegtijdig geopereerd op mijn 6e omdat 1 nier constant geinfecteerd was. Toen is ook alles “goed gelegd”. Omdat de overige nieren wel goed waren hebben ze daar niets aan gedaan.

1 like

Dus jouw lichaam heeft een schoonmaak systeem 3.0 nu? Interne superpowers :superhero:

Hahaha ja indd.

Ik kan mijn neus met mijn tong aanraken

1 like

Ik kan de bovenste kootjes van mijn pinken niet strekken. En ik heb van die stomp duimen en ik vind ze verschrikkelijk.

Ik kan mijn neus aanraken met mijn tong en ik kan allebei mijn wenkbrauwen afzonderlijk van elkaar bewegen en doe dit dan ook onbewust heel vaak als ik in gesprek ben met iemand.

Ik heb echt weinig kennis van heel normale zaken. Ik weet bijvoorbeeld niet goed welke kleuren wel of niet bij elkaar passen qua kleding.

Ik onthoud heel veel random dingetjes, afspraken, kleding die iemand droeg, dingen die mensen gezegd hebben, bepaalde gebeurtenissen in detail etc. nu doe ik alleen soms of ik bepaalde dingen niet meer weet omdat andere mensen anders echt zouden denken dat ik een stalker oid ben :see_no_evil:

6 likes