Een random fact over jezelf

Ik ook! Alleen rechts.

Ik vind lucifers ondingen. Ik kan ze niet aansteken (ze breken altijd?) en mensen zitten er altijd mee te klooien. Ik hou niet van vuur, doe niet lollig.

1 like

Twins! Ik ook alleen rechts haha :smile:

Ik kijk heel vaak filmpjes op YouTube die ik al ken voor ik ga slapen, kan echt verdwalen in korte receptfilmpjes van Tasty bijvoorbeeld, vind ik heerlijk!

2 likes

Vroeger luste ik geen patat en pannekoeken. Als ik stress heb ben ik me heel bewust van aanraking bovenop mijn teen en kan ik daar bv niet van slapen. Ik bestel liever voor tien euro extra dan dat ik verzendkosten van twee euro betaal. Snap daar zelf ook niks van.

4 likes

Als ik snachts iets in de tuin hoor, zit ik soms wel een uur uit mijn raam te kijken in de hoop een inbreker te betrappen. Terwijl ik weet dat als er een inbreker zou komen, ik veel te schijterig ben om er iets aan te doen


4 likes

Ik ben heel erg linkshandig.

1 like

Hier een veganist die geen sla lust. Weg met dat groenvoer!

Ik lust wel wortel.

5 likes

Ik heb een hele grote moedervlek onder mijn linker wijsteen.

Ik ben allergisch voor pleisters (en daardoor een mega litteken op mn lichaam doordat de dokters toen pleisters over een open wond geplakt hebben en dat dus helemaal ging jeuken, ontsteken etc).

Same! En ook voor de oceaan. Fucking eng, zo’n gigantische plas water. Wie weet wat er allemaal inzit

9 likes

Ik schrijf met links, maar knip met rechts. En bijvoorbeeld stokbrood snijden doe ik soms met links en soms met rechts. Dan merk ik na een poosje snijden pas dat het toch niet helemaal ‘logisch’ voelt.

1 like

Ik heb een mislukte rib, m’n huisarts zei letterlijk dat het eruit zag alsof ik op een rots gedonderd ben haha. Maar hij is ook wel een lollig type

8 likes

Ik ben ook bang voor open zee, kan om die reden ook niet duiken en lijkt me juist zo gaaf

1 like

Ik krijg spierpijn als ik alcohol drink, met name tequila.

Edit: ik ging het maar eens googelen en schijnbaar komt dit vaker voor haha

1 like

Ik ook maar waarom vind je dat eng dan? Juist omdat het zeldzaam is hebben ook niet veel mensen dat bloed nodig. Dat is toch allemaal wel in verhouding qua voorrraad?

Hah ik ook, maar dan vooral witte wijn :biggrin:

1 like

Ik ben echt doodsbang voor haaien. Ik vind het heerlijk om in een warme zee/oceaan te zwemmen, maar het idee dat je niet weet wat er allemaal in de buurt rondzwemt maakt me heel erg onrustig. Mijn normale tactiek is aan de kant blijven in het ondiepe gedeelte. Zag ik laatst een filmpje van een jongetje op Miami Beach die misschien een meter in de oceaan was en waar een mega-haai omheen zwom. In het vervolg alleen maar pootjebaden vrees ik.

Ik zeg altijd hardop meh als ik het ergens niet mee eens ben.

Dat heb ik overgenomen van mijn kat die het altijd zegt als hij het ergens niet mee eens is.

23 likes

Ik heb echt een superkleine korte tong. Iedereen lacht me altijd uit.

Ik kan ook echt niet goed tongen denk ik.

6 likes

oh dit wil ik ook zien

1 like

Ik heb twee ‘clubbed thumbs’, ze zijn korter en dikker dan ‘normale’ duimen. Het is een genmutatie. Google maar eens als je benieuwd bent hoe het eruit ziet, haha.

2 likes