Een random fact over jezelf

Vriendinnen van me gaan altijd stuk als ik mijn tong uitsteek

Echt zo’n mini puntje komt er maar uit, het is zo debiel

2 likes

Ik vind zwemmen in een meer of zee smerig. Als ik de bodem niet kan zien, ga ik er liever niet in. Als ik de bodem wel kan zien, maar ik zie plantjes ga ik ook niet erin.
Ooit eens bij de Bodensee geweest met helder water maar ik zag allemaal plantjes op de bodem. Ben niet erin gegaan ondanks dat het ruim 30 graden was

2 likes

Ooo weet er nog eentje.
Ik vind koriander naar zeep smaken. Als een gerecht koriander erin heeft, smaakt het zeepig voor mij.
Zo een 7% van de wereldbevolking heeft dit.

2 likes

Ik vind dat er aan bepaalde emoties een geur zit. Op een of andere manier kan ik het soms ruiken als iemand op het punt staat te huilen.

5 likes

Same! Er zijn weinig dingen die ik niet lust, maar koriander smaakt naar afwasmiddel en geitenkaas naar kinderboerderij dus dat eet ik niet. Rucola smaakt naar paardenbloem dus dat ook liever niet.

11 likes

Ik open altijd eerst de what are you really wearing today en show je laatste aankopen topics. Lekker oppervlakkig

3 likes

Hahaha ik heb ook een korte tong! Op m’n 18e wilde ik een tongpiercing maar ik ging eerst langs de piercer of dat wel kon met mijn tong :sweat_smile: maar dat kon wel. Heb er nooit last van en tongen gaat ook gewoon. Snap alleen echtniet dat mensen hun neus kunnen aanraken met hun tong. Whaaat. Ik denk als je echtttt een korte tong had je tandarts ofzo dat wel had opgemerkt. Bij een vriendin van mij is haar tongriem doorgeknipt omdat ie te kort was. En ik vind een lange tong best goor. :tired_face:

2 likes

Ik wil thuis niet m’n avondeten eten zonder dat er serie aan staat. Ik wacht gewoon met eten tot de pc aan staat en ik wat heb gevonden om te kijken (of zet het vlak voor die tijd klaar) :sweat_smile:

4 likes

ik heb 1 hooded eye en 1 “normaal” oog

Ik heb dit ook!!! Ik kan die smaak zo niet handelen. GADVERDAMME.

Ja dit zit echt heel diep.

2 likes

Mijn mate alertheid staat standaard op level 10. Ik hoor en zie altijd álles.

5 likes

Ik word helemaal leip als iemand aan mijn nek/schouder zit. Kan daar echt niet tegen! Vriendinnen vinden dat natuurlijk té grappig dus proberen het elke keer weer opnieuw uit…

Ik heb een kleine wijnvlek op m’n kont.

2 likes

Heb ik ook :frowning:

2 likes

Ik vind alles vies met ogen word er echt naar van. Heb een tijd vaak oogontsteking gehad en moet zelf zalf in mn oog doen. Dit lukte dus niet omdat ik zo misselijk van werd. Hoop nooit een client met een oog protese tegen te komen.

Mijn vingers zijn scheef en dit zie je duidelijk bij mn nagels.

Luste vroeger geen pannenkoeken maar poffertjes luste ik wel. Tegenwoordig vind ik beide lekker.

ik heb kleine voeten (35) kleine knieschijven, kleine handen en kleine oren.

1 like

ik ben bang voor vlinders.
in mijn melkgebit waren mijn twee voorste ondertanden aan elkaar ‘versmolten’ waardoor het één brede voortand was ipv twee. Maar wel dus met twee wortels. Tandarts had nog nooit zoiets gezien :smiley:

10 likes

Oh dat is lastig met kinderschoenen!

1 like

Ik was ook zo’n beetje uitgegroeid toen ik 12 was. Maar heb mijn handen nooit gemeten. Wel dat mijn nichtjes nu mijn maat ontgroeid zijn en ook mijn handen willen meten. Ze winnen wel vaak ja Haha
En de fisio heeft dat ooit geconstateerd, ik heb niet echt stabiele knieën.

Ja goedkopere schoenen is dan weer een voordeel! Maar niet bij nette schoenen.
Ik heb soms wel eens dat ik bij schoenen mijn voeten groot vond lijken. Tot ik naast iemand sta Haha
Je went eraan. Die kleine sierlijke voetjes :wink:

1 like

Ik durf op de fiets niet over een pad met grind te rijden dan stap ik altijd af. En mensen kijken mij dan altijd raar aan zo van “waarom komt die griet zo hard aanfietsen en gaat ze nu als een bejaarde naast haar fiets lopen?”

7 likes